Obywatel Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Witam Szpieg w biurze. Wykorzystałem głowę z WIP’a – Wings & Max modeling. Ok tydzień pracy, rendering 1h.20, Hi-key, może przejść jeszcze drobne zmiany kosmetyczne. Post produkcja w Corel-PhotoPaint.
tomeg Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 pierwsze wrazenie -podoba mi się bardzo,bardzo. 2 wrazenie- pomysł super,klimat bardzo przyjemny,wykonanie dobre 3 wrazenie- postać szpiega psuje nastroj i wygląda sztucznie sumując jest dobrze
rakhi Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Jedno skojarzenie-Hitman. Chyba się trochę wzorowałeś. Podoba mi się.
przepity Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 ja sie przyczepie do napisu archiwum :) a to dlatego iz poco komus ktos siedzi pokoju taki napis, o ile sie niemyle ma on sluzyc tym ktorzy ida korytarzem zeby wiedzieli gdzie ono sie znaduje wiec powinno byc chyba lsutrzane odbicie napisu :) druga rzecz ktora mi niepasuje to swiatlo z zewnatrz, duzo strasznie go , no i te cienie...
curka Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 podpisuje sie pod tym co napisal tomeg. ten szpieg jest dziwny, poza tym bardzo fajnie :)
Marcin Y Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 światło zza drzwi jest na mój gust ciut przepalone - poza tym nie wiem skąd oświetlona jest jego twarz - od dołu owszem ale skąd? z czegoś w ręce? troszkę nieprezcyjne, no ale konceptualnie jest fajne a to grunt ;)
Gość Savoy Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 ja sie przyczepie do napisu archiwum :) a to dlatego iz poco komus ktos siedzi pokoju taki napis, o ile sie niemyle ma on sluzyc tym ktorzy ida korytarzem zeby wiedzieli gdzie ono sie znaduje wiec powinno byc chyba lsutrzane odbicie napisu :) druga rzecz ktora mi niepasuje to swiatlo z zewnatrz, duzo strasznie go , no i te cienie... Właśnie to samo chciałem napisać. Sporo roboty było, chyba poziom radiacji na sufici nad szybą kuleje (chyba że celowy był ten szum) Praca cukierkowa do czołówki jakieś gry. Denerwuje trochę smuga świateł od żaluzji - powinna być rozmyta.
martez Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 A u mnie pierwsze skojarzenie ze Splinter Cell, przyjemna praca ;)
Salvator Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 cienie powinny się rozmywać wraz z oddalaniem się od szczeliny. także intrygujące są te cienie na suficie, zamiast światła centralnie za szybą mogłeś zrobić jedno światło górne directional i area light na chodniku przed domem jako światło odbite. także to światło latarki coś nie tak, jeśli coś je tam zasłania to chyba cienie powinny być na jego twarzy i na ścianie, ale to tylko drobiazg. zbyt ciemno tam gdzie szpieg, za jasno tam gdzie drzwi. w obu miejscach nic nie widać :/ ps. dopiero teraz przeczytałem , że modelowanie w Wingsie, brawa dla tego pana :)
BigBird Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Dobra modelowany w wings 3d ok brawa ale tak czy inaczej postac szpiega jest do bani i tyle ! Wyglada jak jakas zdeformowana kukla ! Co do sceny ok niezle a skad te swiatla sie biora to najmniej istotne ! Moze szpiegas trzyma latarke w reku i swieci se na ryja zeby wypasc bardziej klimatycznie :)
Talaj Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Hmm mi sie praca bardzo podoba tylko zmienil bym swiatlo przy szpiegu z niebieskiego na jakies inne mniej razące, tak zeby jego oczy bylo tylko widac i ogolny zarys postaci ale to tylko takie moje male spostrzezenie :P Ogolnie jest bardzo dobrze :)
Shogun 3D Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Co prawda nie pierwszy wspomnę o lustrzanym odbiciu napisu "ARCHIWUM", ale za to dodam, że uważam, iż ów napis powinien być większy, ze względu na swoją funkcję informacyjną. Na co dzień siedzę niestety w takich wyklejankach na szybie, więc wyrobiłem już sobie odpowiednie zboczenie. Pozdrawiam
Obywatel Napisano 21 Listopad 2004 Autor Napisano 21 Listopad 2004 Dzięki za komentarze. Faktycznie przeoczyłem błąd z napisem – słuszna uwaga. Gra świateł jest trochę naciągana, jednak wydaje mi się, że w tego typu pracach realistyczne oświetlenie to rzecz drugoplanowa. Z resztą czasami widzi się w filmach takie nietypowe rozwiązania. Salvator: freeware górą :-)
Rekomendowane odpowiedzi