Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

model do UT2004, dwie teksturki 512*512 na głowę i kapelusz oraz 1024*1024 na resztę ciała

to mój pierwszy model, uczyłem się na nim jak malować tex.

dlatego zajęło mi to gdzieś koło miesiąca

wciąż widzę parę błędów :(np dłonie) ale już nie chce mi się nad nią siedzieć

 

 

5obrazkow.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Wg mnie to troche texturka przyduza ... z szybkich wyliczen około 2,5MB w pamieci karty graf ... ale efekt fajny.
Nie wiem w jakim formacie UT przechowuje tekstury, ale 2,5MB wychodzi dla teksturek 16-to bitowych. Przy trybie ARGB 5MB - troche za duzo jak na jedna kowbojke ;)
Napisano

No tak ... wczoraj bylo pozno no i sie pomyliłem w obliczeniach ... bedzie to 4,5 MB w trybie RGB bo nie sadze zeby UT2004 przechowywał aktorow w trybie RGBA.

 

Apropos w trybie RGBA wychodzi ponad 6MB. Trzeba jeszcze pamietac ze gra moze korzystac ze sprzetowej kompresji, co obniza nam troche wielkosc w pamieci ...

Napisano

dzięki za odzew :)

 

co do tekstury to nawet nie zastanawiałem się nad jej wielkością

standardowo w ut2004 każdy model ma dwie tekstury 1024*1024

więc i tak trochę oszczędziłem :)

 

a rączki tej panienki...

ogólnie model podpięty jest pod gotowego riga z Unreala ("MercFemaleB")

i wymusza to te same proporcje ciała (między innymi długośc ręki)

żeby mogło się animować bez żadnych skaz

 

włosy i dłonie może jeszcze poprawię ale to już kiedyś...

ponieważ właśnie rzeźbię następnego ludka, który pożera mój czas ;)

Napisano

Hi!

Mi się podaba jak na 1 model to super!

Kolor texturek mi pasuje a dłonie to faktycznie trzeba poprawić bo takie jakieś krecie nie ludzkie:]

Pozdrawiam,

SODA

Napisano

jeśli chodzi o długosć rączek to z moich wyliczeń (rozpiętość rąk = wzrost) wynika że są poprostu tak ułożone tak głupio ze na oko trudno ocenić czy są własciwej długośći ale po zmierzeniu okazuje się że są mniej więcej idealne (mam problme z określeniem jak dokładnie jest dopasowana skóra do kości) mieszczą sie w granicach normy... (jeśli ktoś chce w ten sposób mierzyć inne postacie to radzę pamiętać że szersze ramiona mogą zmienić nieco te proporcje)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności