HuMfrey Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Witam! model do UT2004, dwie teksturki 512*512 na głowę i kapelusz oraz 1024*1024 na resztę ciała to mój pierwszy model, uczyłem się na nim jak malować tex. dlatego zajęło mi to gdzieś koło miesiąca wciąż widzę parę błędów :(np dłonie) ale już nie chce mi się nad nią siedzieć
veri_jr Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Wow. Jestem pod wrażeniem. Jak dla mnie ekstra. Wydaje mi się, że coś jest nie tak z włosami, ale i tak ogólny efekt jest wyśmienity.
Piotr Dobosz Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 :) fajnie wyglada i swietnie nalozone tekstury:) pozatym witamy na forum:)
Krotki Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Wg mnie to troche texturka przyduza ... z szybkich wyliczen około 2,5MB w pamieci karty graf ... ale efekt fajny.
Bamse Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 Wg mnie to troche texturka przyduza ... z szybkich wyliczen około 2,5MB w pamieci karty graf ... ale efekt fajny.Nie wiem w jakim formacie UT przechowuje tekstury, ale 2,5MB wychodzi dla teksturek 16-to bitowych. Przy trybie ARGB 5MB - troche za duzo jak na jedna kowbojke ;)
ftorek Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 spox - kolorystyka mi troche nie lezy ale co tam no i czy ona nie ma za dlugich raczek?? pozdrawiam i gratulije :)
Krotki Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 No tak ... wczoraj bylo pozno no i sie pomyliłem w obliczeniach ... bedzie to 4,5 MB w trybie RGB bo nie sadze zeby UT2004 przechowywał aktorow w trybie RGBA. Apropos w trybie RGBA wychodzi ponad 6MB. Trzeba jeszcze pamietac ze gra moze korzystac ze sprzetowej kompresji, co obniza nam troche wielkosc w pamieci ...
HuMfrey Napisano 21 Listopad 2004 Autor Napisano 21 Listopad 2004 dzięki za odzew :) co do tekstury to nawet nie zastanawiałem się nad jej wielkością standardowo w ut2004 każdy model ma dwie tekstury 1024*1024 więc i tak trochę oszczędziłem :) a rączki tej panienki... ogólnie model podpięty jest pod gotowego riga z Unreala ("MercFemaleB") i wymusza to te same proporcje ciała (między innymi długośc ręki) żeby mogło się animować bez żadnych skaz włosy i dłonie może jeszcze poprawię ale to już kiedyś... ponieważ właśnie rzeźbię następnego ludka, który pożera mój czas ;)
soda Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 Hi! Mi się podaba jak na 1 model to super! Kolor texturek mi pasuje a dłonie to faktycznie trzeba poprawić bo takie jakieś krecie nie ludzkie:] Pozdrawiam, SODA
Pogo Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 jeśli chodzi o długosć rączek to z moich wyliczeń (rozpiętość rąk = wzrost) wynika że są poprostu tak ułożone tak głupio ze na oko trudno ocenić czy są własciwej długośći ale po zmierzeniu okazuje się że są mniej więcej idealne (mam problme z określeniem jak dokładnie jest dopasowana skóra do kości) mieszczą sie w granicach normy... (jeśli ktoś chce w ten sposób mierzyć inne postacie to radzę pamiętać że szersze ramiona mogą zmienić nieco te proporcje)
Salvator Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 wow, bardzo ładnie, tylko oczy coś tam źle się układają, ale spodenki pięknie wyglądają ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się