Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ok,zanim spalicie mnie na stosie za zalozenie takiego tematu prosze o wysluchanie :D

 

szukalem na forum i jedyne co znalazlem to tutorial tworzenia metalu,ale tamten efekt jakos specjalnie mnie nie przekonal

 

sprawa jest na wage zycia lub smierci,wiec prosilbym o porade jak w maxie osiagnac taka powierzchnie metalowa:

 

 

96087.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

diffus jakies szare, specular level okolo 100, glossines 20-30, ewentualnie zmien blinn na anisotrophic, reflection to pewnie reflect/refract z lekkim blurem, sproboj tak i potem metoda prob i bledow zmieniaj ustawienia.

Napisano

w brazilu masz materiały osobne do metalu, w scanline można też poza sposobem Ani ;) po prostu odpalić bazowy jakiś chrom czy coś równie błyszczącego i popodmieniać mapy, pomachać hebelkami - nawet jeżeli nie stworzysz dobrego efektu to może materiałologia będzie dla Ciebie jaśniej zrozumiała ;) ;)

Napisano

dobry tutorial :)

ale przecież wystarczy poeksperymentować z ustawieniami shadera Metal... wielkiej filozofii w tym nie ma. jakaś mapka specular, można też ładniej w shaderze anisotropic. jak kto woli, ale metal nabiera łądniejszego wyglądu dopiero po hdri :)

Napisano

Ja bym shadera metal nie uzywał;) Jak na mój gust jest ... mało metalowy:P Anisotropic, albo multilayer + blurry reflections i bedzie dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności