Gość ..::100lec::.. Napisano 21 Listopad 2004 Share Napisano 21 Listopad 2004 ok,zanim spalicie mnie na stosie za zalozenie takiego tematu prosze o wysluchanie :D szukalem na forum i jedyne co znalazlem to tutorial tworzenia metalu,ale tamten efekt jakos specjalnie mnie nie przekonal sprawa jest na wage zycia lub smierci,wiec prosilbym o porade jak w maxie osiagnac taka powierzchnie metalowa: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 21 Listopad 2004 Share Napisano 21 Listopad 2004 diffus jakies szare, specular level okolo 100, glossines 20-30, ewentualnie zmien blinn na anisotrophic, reflection to pewnie reflect/refract z lekkim blurem, sproboj tak i potem metoda prob i bledow zmieniaj ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 21 Listopad 2004 Share Napisano 21 Listopad 2004 jakiego rendera uzywasz? to jest bardzo ważne. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 22 Listopad 2004 Share Napisano 22 Listopad 2004 racja. to co napisalam odnosi sie do scanlina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Y Napisano 22 Listopad 2004 Share Napisano 22 Listopad 2004 w brazilu masz materiały osobne do metalu, w scanline można też poza sposobem Ani ;) po prostu odpalić bazowy jakiś chrom czy coś równie błyszczącego i popodmieniać mapy, pomachać hebelkami - nawet jeżeli nie stworzysz dobrego efektu to może materiałologia będzie dla Ciebie jaśniej zrozumiała ;) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tymek Napisano 22 Listopad 2004 Share Napisano 22 Listopad 2004 może to cię zainteresuje http://www.cgarchitect.com/resources/tutorials/smoke3d/tutorial5.asp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 22 Listopad 2004 Share Napisano 22 Listopad 2004 dobry tutorial :) ale przecież wystarczy poeksperymentować z ustawieniami shadera Metal... wielkiej filozofii w tym nie ma. jakaś mapka specular, można też ładniej w shaderze anisotropic. jak kto woli, ale metal nabiera łądniejszego wyglądu dopiero po hdri :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 22 Listopad 2004 Share Napisano 22 Listopad 2004 Ja bym shadera metal nie uzywał;) Jak na mój gust jest ... mało metalowy:P Anisotropic, albo multilayer + blurry reflections i bedzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się