Napisano Czwartek o 21:331 dn Pracuję nad projektem i chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób najlepiej podejść do stworzenia modelu chodzi o nowoczesną fasadę z nieregularnymi kształtami
Napisano Wczoraj o 03:46 1 dn dostałeś referencję z firefly? współczujęnie piszesz w jakim sofcie pracujesz. sposób zależy też czy od razu wchodzisz w detal, czy spodziewasz się przeróbeko ile pracujesz na poligonach, bezpiecznie byłoby naszkicować podstawowy kształt zakładając:- najmniejsza ilość punktów kontrolnych dla wygody edycji- użycie smooth group lub crease edge na krawędziach- kombinacja przenikających elementów lub pojedyncza geometria w zależności od potrzebjeśli używasz CAD, podejście może być podobne - krawędzie z minimalną ilością control points w krzywych i sweepżółty - crease edge, tymi kontrolujesz kształt. niebieskimi bym się nie przejmowałbiały - te są pod spodem, jeśli chcesz krzywiznę dodaj support loop (w cad dodatkowy punkt na sweep profile)czarny - ogólny kształt lepiej złapać najpierw - detale można dodać późniejzielony - może być to osobny obiekt, o ile górne krawędzie nakładają się na białe - vertex na vertexna to jak wiesz turbosmooth lub odpowiednik. to powinno dać ci pewność kształtu i możliwość łatwych przeróbek.osobiście bym złożył kilka obiektów, każde piętro osobno - w ten sposób drastyczne zmiany koncepcji jednego poziomu nie wpłyną na geometrię innegodaj znać jak poszło!
Napisano 14 godzin temu14 godz Ja to bym pomyślał nad jakimś parametrycznym sposobem modelowania, stos modyfikatorów w maxie to może być i pewnie będzie za mało. Geonodes w blederze, houdini czy grasshopperhttps://www.youtube.com/playlist?list=PLmB4DmMF0qTHPUA4i1RkGJUrBQHPB9-l7https://www.youtube.com/watch?v=4awn49v2uZM Edytowane 14 godzin temu14 godz przez Destroyer
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto