Pablo Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 Witam, Za pomoca czego mozna skonvertowac plik od 3ds maxa (*.3ds,*.obj) do pliku obslugiwnaego przez Maya(*.mb) i na odwrot? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 Czy *.mb nie jest przypadkiem od motionbuildera?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 30 Listopad 2004 Autor Share Napisano 30 Listopad 2004 to jest na pewno od Maya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Burnet Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 *.mb to plik maya (mayaBinary) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 A Maya nie imoprtuje z *.obj?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Burnet Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 odpal mayke i w imporcie masz podane rozszerzenia a tak szczerze to nie mialem jeszcze okazji importowac czegos do mayki ;) wiec szczegolowego info nie udziele jak ten import sie sprawuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Burnet Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 spoko sprawdzilem teraz z ta lala z bitwy do animacji spoko dziala :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 1 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2004 odpal mayke...latwo powiedziec, nie mam jej :/ wiec *.obj dziala w ta i ta strone tak? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Burnet Napisano 1 Grudzień 2004 Share Napisano 1 Grudzień 2004 obj zaimportowalem do mayki ale czy nop z maxa sie da eksportowac do obj nie wiem :/ byloby fajnie jak bede mial czas pobawie sie tym pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 2 Grudzień 2004 Share Napisano 2 Grudzień 2004 Do maxowego *.obj jest jakis plugin poszukaj na forum bo wydaje mi sie ze nie raz o tym byla mowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Burnet Napisano 2 Grudzień 2004 Share Napisano 2 Grudzień 2004 niom i znalazlem ;) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10678&highlight=format pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZOMO Napisano 3 Grudzień 2004 Share Napisano 3 Grudzień 2004 polecam: http://www.alias.com/eng/products-services/fbx/index.shtml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 3 Grudzień 2004 Share Napisano 3 Grudzień 2004 Format *.fbx sluzy glownie do podrozy modelu pomiedzy maxem a motionbuilderem (najmniej sie krzaczy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZOMO Napisano 4 Grudzień 2004 Share Napisano 4 Grudzień 2004 no ale jest plugin do Lightwave, MAX, Maya, XSI i nawet Wings3D .. z powodzeniem przenosilem z MAXa do LW .. modele z texturami i mapami UVW zachowaly sie idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się