Napisano 30 Listopad 200420 l Witam, Za pomoca czego mozna skonvertowac plik od 3ds maxa (*.3ds,*.obj) do pliku obslugiwnaego przez Maya(*.mb) i na odwrot? pozdr
Napisano 30 Listopad 200420 l odpal mayke i w imporcie masz podane rozszerzenia a tak szczerze to nie mialem jeszcze okazji importowac czegos do mayki ;) wiec szczegolowego info nie udziele jak ten import sie sprawuje
Napisano 1 Grudzień 200420 l Autor odpal mayke...latwo powiedziec, nie mam jej :/ wiec *.obj dziala w ta i ta strone tak? pozdr
Napisano 1 Grudzień 200420 l obj zaimportowalem do mayki ale czy nop z maxa sie da eksportowac do obj nie wiem :/ byloby fajnie jak bede mial czas pobawie sie tym pozdrawiam
Napisano 2 Grudzień 200420 l Do maxowego *.obj jest jakis plugin poszukaj na forum bo wydaje mi sie ze nie raz o tym byla mowa.
Napisano 2 Grudzień 200420 l niom i znalazlem ;) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10678&highlight=format pozdrawiam
Napisano 3 Grudzień 200420 l Format *.fbx sluzy glownie do podrozy modelu pomiedzy maxem a motionbuilderem (najmniej sie krzaczy)
Napisano 4 Grudzień 200420 l no ale jest plugin do Lightwave, MAX, Maya, XSI i nawet Wings3D .. z powodzeniem przenosilem z MAXa do LW .. modele z texturami i mapami UVW zachowaly sie idealnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto