Skocz do zawartości

Level design : dwa poziomy


Abaddon_oc

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

pierwsze zdjęcie w fajnym klimacie, podoba mi się to przytłumione niebieskie światło i ogólnie budowa pomieszczenia

ale te następne to takie "ciemno wszędzie, głucho wszędzie"

przydałoby się trochę więcej detali(albo na teksturach, albo dodatkowych obiektów) no i parę świateł żeby to miejscami rozjaśnić (lampy,latarnie?)

troszkę pracy i będzie wypas

witamy na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.. "ciemno wszędzie, głucho wszędzie".. właściwie to o to chodzi (mod ma być horrorem, coś na styl AvP :) aczkolwiek nad wszystkim jeszcze trochę popracuję. Więcej detali.. niestety silnik Half Lifa nie jest zbyt wydajny, jeżeli chodzi o skomplikowaną geometrię samych leveli, ale jak nauczę się nieco 3dMaxa, spróbuję nadrobić modelami. Z teksturami też kiepściutko, max rozd. 256x256 w 256 kolorach.. (a na shotach są, można by powiedzieć "przykładowe", tak na oko, bardzo się do teksturowania jeszcze nie przykładałem :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, (hej abaddon, to ja " Half " z gg) widzę że mod będzie wprowadzał dużo modyfikacji w porównaniu ze standartowym HL1. Mój mod niestety nie był aż tak zmodyfikowany, a że wypuściłem go 5 dni przed HL2 to dużym zainteresowaniem się nie cieszył. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności