Hindus Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 powiedzcie mi jak za pomocą brazil'a albo gdzie sie przestawia własciwosci cieni w brazilu uzyskac taki efekt - chodzi mi o cienie (autor rendera nieodpowiada) ;) dzieki i nara
Marcin Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 to skylight poprostu ... troche drk i bright multiplierem poprawione
Bzyku Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 khem jesli mozna nazwac to cieniem to jest to cien ze skylighta i wczym problem w lumaserver czy jakos tak masz przeciez
Hindus Napisano 3 Grudzień 2004 Autor Napisano 3 Grudzień 2004 czekajta j apokaze zaraz render, luma jest i gsc server tez a cien jest jaki jest
Bzyku Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 jak bedziesz mial podwozie kola i inne to bedzie taki cien a moze AO jak trzeba
Hindus Napisano 3 Grudzień 2004 Autor Napisano 3 Grudzień 2004 to powiedz mi teraz co to jest AO :D ? (no co w koncu to forum to pytam ;))
Kulki Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 hinduxxx Tobie chodzi o VIEW RATE chyba. zwieksz do 25 gdzies tak.
Myszek Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 http://myszek17.webpark.pl/tutoriale/3dsmax/carpaint/1.html moze sie przydac :]
Hindus Napisano 3 Grudzień 2004 Autor Napisano 3 Grudzień 2004 no rzeczywiscie babolków niema (razem to sie pisze?) a co do sprawy rozchodzenia cienia to moze tak jak mówi Bzyku (jak bedzie podwozie to moze bedzie to innaczej wyglądac) , dobra Dzięki wszystkim za pomoc (wogóli dzisiaj mam dobry dzień :D(wyszedłem na półrocze z wszystkiego i jeszcze znalazłem fajny lakier, i jeszcze pomogliscie :D żyć nieumierac ;)
Darthapul Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 A moze to kwestie shadow quality i i ntegrity?
Hindus Napisano 4 Grudzień 2004 Autor Napisano 4 Grudzień 2004 sam niewiem, w renderach niebardzo kumam, zwiekszenie podanych wartosci wpłyneło na jego jakosc ale to jeszcze nie to samo, na renderze audicy cien jakgdyby jest ze wszystkich stron i podłog ałapie troche swiatła samochodu, u mnie wygląda to tak to nie to samo :( ps.niesmiac sie z modelu - wiem ze maska załamuje odbicie ale nieiwiem czemu - siatka prosta bez zadnych wgniecen :/
Marcin Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 eh ... ktos ci mowil juz to jak wymodelujesz kola i podwozie tak zeby nie bylo tam wneki to bedize rzucalo czarnyt cien pod samochodem ... jak chcesz sprawdzic to zrob 4 cylindry i ze splinów zrob tak jak by maske podwozia zeby zakrylo wszystko
kozioo Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 A mi sie wydaje że ta TT'ka jest po prostu oswietlona rectangle area light od gory, a nie skylightem :)
Marcin Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 hehe no mozliwe razem z wlaczoną opcja renderable i swiatlo mialo by tez funkcje odbijania sie w masce ...
Kulki Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 normalnie WIP sie robi;) PROWOKACJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hindus Napisano 4 Grudzień 2004 Autor Napisano 4 Grudzień 2004 dobr ajest render , wstawiłem te cylinderki i jak narazie jestem zadowolony z efektu (wiem nic wielkiego ale jak na mnie to i tak dobrze), dobra tu jest render, pracuje jeszcze nad łapaniem przez podłoge troche światełka od samochodu. pozdro i dzięki za pomoc.
fotoas Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 ta TT'tka to bankowo skylight(70%) i jakis rec light 30%, pewnie plane samoswiecacy ponad autem zeby sie cos odbijalo dla oszczednosci czasu renderingu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się