Napisano 3 Grudzień 200420 l powiedzcie mi jak za pomocą brazil'a albo gdzie sie przestawia własciwosci cieni w brazilu uzyskac taki efekt - chodzi mi o cienie (autor rendera nieodpowiada) ;) dzieki i nara
Napisano 3 Grudzień 200420 l khem jesli mozna nazwac to cieniem to jest to cien ze skylighta i wczym problem w lumaserver czy jakos tak masz przeciez
Napisano 3 Grudzień 200420 l Autor czekajta j apokaze zaraz render, luma jest i gsc server tez a cien jest jaki jest
Napisano 3 Grudzień 200420 l jak bedziesz mial podwozie kola i inne to bedzie taki cien a moze AO jak trzeba
Napisano 3 Grudzień 200420 l Autor to powiedz mi teraz co to jest AO :D ? (no co w koncu to forum to pytam ;))
Napisano 3 Grudzień 200420 l http://myszek17.webpark.pl/tutoriale/3dsmax/carpaint/1.html moze sie przydac :]
Napisano 3 Grudzień 200420 l Autor no rzeczywiscie babolków niema (razem to sie pisze?) a co do sprawy rozchodzenia cienia to moze tak jak mówi Bzyku (jak bedzie podwozie to moze bedzie to innaczej wyglądac) , dobra Dzięki wszystkim za pomoc (wogóli dzisiaj mam dobry dzień :D(wyszedłem na półrocze z wszystkiego i jeszcze znalazłem fajny lakier, i jeszcze pomogliscie :D żyć nieumierac ;)
Napisano 4 Grudzień 200420 l Autor sam niewiem, w renderach niebardzo kumam, zwiekszenie podanych wartosci wpłyneło na jego jakosc ale to jeszcze nie to samo, na renderze audicy cien jakgdyby jest ze wszystkich stron i podłog ałapie troche swiatła samochodu, u mnie wygląda to tak to nie to samo :( ps.niesmiac sie z modelu - wiem ze maska załamuje odbicie ale nieiwiem czemu - siatka prosta bez zadnych wgniecen :/
Napisano 4 Grudzień 200420 l eh ... ktos ci mowil juz to jak wymodelujesz kola i podwozie tak zeby nie bylo tam wneki to bedize rzucalo czarnyt cien pod samochodem ... jak chcesz sprawdzic to zrob 4 cylindry i ze splinów zrob tak jak by maske podwozia zeby zakrylo wszystko
Napisano 4 Grudzień 200420 l A mi sie wydaje że ta TT'ka jest po prostu oswietlona rectangle area light od gory, a nie skylightem :)
Napisano 4 Grudzień 200420 l hehe no mozliwe razem z wlaczoną opcja renderable i swiatlo mialo by tez funkcje odbijania sie w masce ...
Napisano 4 Grudzień 200420 l Autor dobr ajest render , wstawiłem te cylinderki i jak narazie jestem zadowolony z efektu (wiem nic wielkiego ale jak na mnie to i tak dobrze), dobra tu jest render, pracuje jeszcze nad łapaniem przez podłoge troche światełka od samochodu. pozdro i dzięki za pomoc.
Napisano 5 Grudzień 200420 l ta TT'tka to bankowo skylight(70%) i jakis rec light 30%, pewnie plane samoswiecacy ponad autem zeby sie cos odbijalo dla oszczednosci czasu renderingu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto