Napisano 4 Grudzień 200420 l jak na blendera to nieźle ;p Globus, fortepian i stołek mogły by rzucać cień
Napisano 4 Grudzień 200420 l jak na blendera to nieźle ;p Globus, fortepian i stołek mogły by rzucać cień Poprawka - jak na Blendera to PERFEKCYJNE! (To jest darmowy program a nie komercha) Poziom radiacji niezły. Jaki czas renderingu?
Napisano 4 Grudzień 200420 l Autor globus rzuca cień jak widać, może i wygląda że nie ma cieni od reszty ale one tam są :) tylko je ten efekt glow przyćmił
Napisano 4 Grudzień 200420 l Autor ....a tak w ogóle to nie mówi się "jak na Blendera to....." , zobaczcie sobie co naprawdę potrafi Blender bo wyczuwam tu wciąż pewną niechęć do tego programu, a wystarczy tylko chcieć :) http://centralsource.com/blenderart/
Napisano 4 Grudzień 200420 l faktycznie fragment cienia jest, ale w porównaniu z cieniem ścian marnie wypada ;p A obrazki w galeri co po niektóre niezłe.
Napisano 4 Grudzień 200420 l coś jakby z klawiszami na fortepianie było nie tak jak nalezy...poza tym bardzło ładnie. Czy obekty były modelowane również w blenderze ? 2 minuty powiadasz ? szok !
Napisano 4 Grudzień 200420 l moze na ten cien, on po prostu bias (czy jak to sie w blenderze nazywa) za duzy wlaczyl? material krzesel mi sie specjalnie nie podoba, oprocz tego przyjemnie
Napisano 4 Grudzień 200420 l ślij to do galerii na blender3d.org :) popraw tylko te cienie, nie przesadzaj z tym glowem ;] a pomysł z globusem nie nowy - http://www.coala.uniovi.es/~jandro/noname/gallery/data/JavierBelanche.jpg jeśli renderowałeś to w yafrayu to można wycisnąć dużo więcej :) pozytywny objaw forum :)
Napisano 5 Grudzień 200420 l Autor 1) nie renderowałem przy użyciu YafRay'a ;) tylko zwykłym Blender Internal (pewnie dlatego mi 2 min wychodzi :) ) yafRay jest lepszy ale wolniejszy. Spróbuję cóś jeszcze dopoprawić z tymi cieniami i materiałami. 2)Wszystko było modelowane w blenderze.
Napisano 5 Grudzień 200420 l wowx2 gucias, chyba się zainteresuje Blender Internalem, bo te czasy renderingu i zwiększające się z każdym numerkiem możliwości zaczynają mnie zadziwiać. Swoją drogą modelowanie w Blenderze to czysty masochizm. Zazwyczaj modeluje się w wingsie ;) skoro zamierzasz się bawić materiałami, to zrób coś z refleksami na podłodze bo są dużo za mocne, możesz też dodać spec ramp do tego, żeby realistycznie zanikały odbicia. powodzenia :)
Napisano 5 Grudzień 200420 l Autor mi cos ten wings nie przypadł do gusta, jakoś taki dziwny i co tylko moge modeluje w blenderze ;) http://www.gucias.republika.pl/krzeslo.jpg http://www.gucias.republika.pl/globus.jpg
Napisano 5 Grudzień 200420 l Autor mój avatar też z Blendera http://www.gucias.republika.pl/malpka.jpg