[HF] Napisano 4 Grudzień 2004 Share Napisano 4 Grudzień 2004 Witam wszystkich grafików i nietylko. Ponieważ jesteście najlepsi - chciałbym zasięgnąć opinii właśnie od was. Oto mój pierwszy projekt - Doom Sword. Mam nadzieję, że będą ze mnie ludzie...:) Praca nad mieczem trwała około 10h. Czekam na szczere opinie... Wiem, że tekstury nie są najlepiej dobrane, ale to zawsze można szybko poprawić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 4 Grudzień 2004 Share Napisano 4 Grudzień 2004 ladnie Ci to wyszlo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masater Napisano 5 Grudzień 2004 Share Napisano 5 Grudzień 2004 heh fajno tylko jakiś taki prosty, dałbyś jakiegoś bumpika na klinge z jakimiś runami czy cóś i rękojeść troche poprawił, a potem wzia mentala i metal(lume) surfrace pod materiał klingi i jak na początek by stykneło :) Pracuj dalej Aj zapomniałbym :) oświetl troszke inaczej i ładniej zaprezentuj to się już nie bede czepiał ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[HF] Napisano 5 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2004 Dzięki za słowa krytyki (BOLAŁO!!!)... POstaram się poprawić tyle, że runy jush prawie gotowe - to oddzielne obiekty 3D - tak chyba będzie lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edi Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 Model przyjemny. Wyglada mi on na modelik do giery jakiejs. Tylko nie popelniaj tego bledu co wiekszosc z poczatkujacych grafikow - nie lekcewaz tekstur. Uwiez mi, ze w pracy nad obiektem, modelowanie go stanowi 10-20% zainwestowanego czasu. Podmienic tekstury to nie jest takie hop hop. Szczegolnie jak chcesz dac tam jakies mapy bump albo displace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChaoSMakeR Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 sam mieczyk nawet przyjemny dla oka ale nierozumiem poco obraz taki duzy skoro sam tytułowy miecz zajmuje 1/4 tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[HF] Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2004 Właśnie miałem wyjaśnić - miecz zajmuje sporo, ponieważ jest w dużej rozdzielczości (dzięki temu widać więcej szczegułów). Wiem, że wypadałoby zmniejszyć obszar wokół miecza, ale miałem mało czasu i się spieszyłem - sorki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 coś z tym płomieniem nie tak ale ogółem: Great Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beatou Napisano 10 Grudzień 2004 Share Napisano 10 Grudzień 2004 Bardzo mi się podoba projekcik tego miecza... może jest prosty ale coś w sobie ma... takie żywe zło hehehe pracuj dalej i powodzenia ;] jeszcze bedą z Ciebie ludzie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi