Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich grafików i nietylko. Ponieważ jesteście najlepsi - chciałbym zasięgnąć opinii właśnie od was. Oto mój pierwszy projekt - Doom Sword. Mam nadzieję, że będą ze mnie ludzie...:) Praca nad mieczem trwała około 10h. Czekam na szczere opinie... Wiem, że tekstury nie są najlepiej dobrane, ale to zawsze można szybko poprawić ;)

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heh fajno tylko jakiś taki prosty, dałbyś jakiegoś bumpika na klinge z jakimiś runami czy cóś i rękojeść troche poprawił, a potem wzia mentala i metal(lume) surfrace pod materiał klingi i jak na początek by stykneło :)

Pracuj dalej

 

Aj zapomniałbym :) oświetl troszke inaczej i ładniej zaprezentuj to się już nie bede czepiał ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki za słowa krytyki (BOLAŁO!!!)... POstaram się poprawić tyle, że runy jush prawie gotowe - to oddzielne obiekty 3D - tak chyba będzie lepiej...

Napisano

Model przyjemny. Wyglada mi on na modelik do giery jakiejs. Tylko nie popelniaj tego bledu co wiekszosc z poczatkujacych grafikow - nie lekcewaz tekstur. Uwiez mi, ze w pracy nad obiektem, modelowanie go stanowi 10-20% zainwestowanego czasu. Podmienic tekstury to nie jest takie hop hop. Szczegolnie jak chcesz dac tam jakies mapy bump albo displace.

Napisano

sam mieczyk nawet przyjemny dla oka ale nierozumiem poco obraz taki duzy skoro sam tytułowy miecz zajmuje 1/4 tego.

Napisano
  • Autor

Właśnie miałem wyjaśnić - miecz zajmuje sporo, ponieważ jest w dużej rozdzielczości (dzięki temu widać więcej szczegułów). Wiem, że wypadałoby zmniejszyć obszar wokół miecza, ale miałem mało czasu i się spieszyłem - sorki...

Napisano

Bardzo mi się podoba projekcik tego miecza... może jest prosty ale coś w sobie ma... takie żywe zło hehehe pracuj dalej i powodzenia ;] jeszcze bedą z Ciebie ludzie ;]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności