Lukasz2244 Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 To jest moja pierwsza praca, ktora tu wstawiam. Wiem ze jest tu duzo bledow!. Co moge zmienic i jak zrobic by scena byla bardziej realistyczna...
Marcin Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 wydaje sie jak by z proporcjami bylo skopane (powszechne chyba) komoda jakas taka niska wyglada na 1,7m tak samo te okna ... jezeli standardowy pokoj ma 2,6 m do stropu to kadr obejmujacy strop bedzie spaprany ;) wyzej okna i komodę . ... standardowe deski strasznie razą na tej podlodze ... tak samo jak te metalowe (?) nogi stolu , moze nie metalowe ale reflect z gloosem dziwnie wyglada ... stol tez jest za niski ... 50 cm powinna wynosic wysokosc siedzen w krzeslach ... a stol przy tym wydaje sie za niski jak na jadalny ... chyba wszystko
buczer Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 z ciekawosci. Marcin daj linka do jakies 2 metrowej komody ;)
Marcin Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 ciiii udaje ze sie znam :P dziwnie wyglada ;) choc troche wyzsza powinna byc ... ale moge isc na ugode ... ;] ale okna bez apelacyjnie ;)
Ania Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 dywanik daj, i racja ze te deski nietego. natomiast podoba mi sie kolorystyczny kontrast obrazu do reszty pomieszczenia.
Lukasz2244 Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Napisano 8 Grudzień 2004 Dzieki za uwagi!. postaram sie w niedlugim czasie wniesc stosowne poprawki!!!
Orcher Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 Ania C ty to potrafisz dostrzec szczegol szczerze podziwiam to kobiece spojrzenie :) A co do sceny to zmien albo podloge albo material krzesel bo na pierwszym planie nogi krzesla zlaly sie w jedno z podloga i wyglada jakby stalo tylko na tylnych, i "wyciecie" okna gdy pion przechodzi w łuk widac maly kat, nie jest plynne, ale to ledwo widoczy sczegol i moze tak ma byc ja sie tam nie znam na oknach :) ustaw wiekszy AA bo lampa ma niezla pixelioze. a tak z ciekawosci ile tam lezy mandarynek?
Duda Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 1. Komoda... słoje na niej są w jedną stronę... to wygląda jakby była rzeźbiona... nie widziałem jeszcze takiego produktu ;) 2. Podłoga... zwyczajnie mi się nie podoba :) nic więcej nie dodam... może to uraz do desek... preferuję panele :) 3. Okna są straszne... nie chodzi o wykonanie tylko o to, że są stanowczo za małe i jest ich za mało. Jak dla mnie to powinno się znaleźć co najmniej 6 okien, tak, aby zając wolną część ściany w narożniku pomieszczenia. Ogólnie jest wszystko ok poza wysokością stołu/krzeseł... coś ma zły wzrost. Z tego ujęcia nie da się określić co... Najbardziej podoba mi się komódka z lampką i dzbankiem :) Możesz dać zbliżenie? :)
Lukasz2244 Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 Zmienilem to co moglem i to co tak bardzo Was razilo ;) . jednak pozostaje przy swoim i podloga taka jak byla zostaje :).
Duda Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Troche lepiej... 1. Ja bym dodał jeszcze jedno okno tam po lewej na wolnej ściance, chyba, że masz jakiś inny plan 2. Jakiś kwiatek w rogu przy oknach... :) palma czy coś... 3. Krzesła zbyt wysokie... siedzenie powinny być na wysokości ok. 50cm a oparcie do 70cm od siedzenia. Stoły przeciętnie mają też ok 70 cm... max 80. 4. Deski... nie mówię, że złe, ale może wywal tą najciemniejszą? Chociaż tak też może być. Nadal uważam, że ta lampka jest fajna... :) Co z tym zbliżeniem ? :)
dom_in Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 Mnie sie podoba. Tylko ta komoda po prawej stronie wyglada jakby byla rzezba. Popracuj troszke nad nia. Ale ogolnie pracka bardzo cieszy oko :D
Lukasz2244 Napisano 11 Grudzień 2004 Autor Napisano 11 Grudzień 2004 Staram sie zmienciac to co Was razi :). Nie wiem czy cos to zmienia ale staram sie. Kolejna moja wypocina...
Marcin Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 no ladnie teraz .. ;) tylko nadal razi ta podloga ;) i kadr strasznie ucina ciekawą reszte ;) wywal kwiatek bo psuje caly efekt albo zastap jakims innym ...
Duda Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 A sądziłem, że kwiatek będzie fajnie wyglądał :( ... Może on jest zbyt zielony i za bardzo się wybija... w każdym razie coś tam raczej musi stać. Marcin - podłoga jest ok, nie można się przyczepić... chociaż nadal uważam, ze panele będą lepsze...
Lukasz2244 Napisano 11 Grudzień 2004 Autor Napisano 11 Grudzień 2004 Dzieki za komentarze!!! podloge chce zmienic ale nie bardzo wiem na jaka moze macie jakis pomysl?!! szukam na necie ale nic nie moge ciekawego znalesc. Mialem kiedys wszystkie "czesci" Total Textures ale mialem nieoczekiwany format jednej z parycji i lipa!.Moze wiecie gdzie moge znalesc wajne teksturki??
Marcin Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=1466 nic tylko w pape dac ;) na tym forum jest wszystko ... ;]
Lukasz2244 Napisano 11 Grudzień 2004 Autor Napisano 11 Grudzień 2004 Dzieki Marcin :) hmm widzisz nie ma czasu by latac po calym forum :(
Ania Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 lukasz, wytlumacze ci czemu podloga razi. tekstura sama w sobie nie jest zla, ale jest to tekstura z maksa, jedna z tych ktore sa juz w tym maksie chyba od wiekow, i widzi sie tyle scenek z ta tekstura ze po prostu juz nie da sie na to patrzec. to samo dotyczy pewnych maksowskich beckgroundow i refleksji. lepiej zrobic teksture bardziej unikalna, najlepiej posklejaj kilka tekstur drewna w corelu. moga byc deski ustawione w ten sam sposob jak teraz, tylko zeby to nie byla dokladnie ta tekstura. w dalszym ciagu mi brakuje dywanu. roslina wyglada zbyt neonowo, gryzie oczy. zrob liscie bardziej stonowane. roslina zdaje sie byc oswietlona z prawej strony, chociaz ma okna od obu stron. szawka nie ma uchwytow, czy tylko tak male ze nie widac?
Lukasz2244 Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 Po zmianie podłogi wygląda to następująco... Aniu uchwyty są tylko, że niewidoczne ;)... ale są :)!!!
MegaKozAK Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 do modeli nie bedę się czepiał bo to twoja wizja ale : 1. Ciemniejsza zieleń na kwiatka obowiązkowo 2. Pomyśl nad zmianą koloru ścian lub części mebli 3 wszystko (poza obrazkiem i kwiatkiem ) wpada w jeden kolor i robi sie z tego lekka "kupa". Moze jakieś mniej miekkie cienie albo jedno wiecej zródło światła. 4. No i nie jestem zwolennikiem standardowych texów :). wiem ze nie mozna wymagac od malarza zeby strugał sobie pędzle ale znaleść jakiegoś texa na podłogę to nie problem a tego z maxa juz chyba wszyscy znamy. Pozatym fajnie wyglada na beczce a nie na podłodze :).
Salvator Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 obrazek wisi w powietrzu, jak zresztą troszkę wszystko. Moim zdaniem powinieneś troszkę mocniej zaakcentować cienie w scenie, np. posłać Słońce przez którąś ze stron witryny.
Marcin Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 ta ... potestuj z dark multiplier na HSV collor mapping ... moze warto bylo by tez pobawic sie parametrem generate GI dla poszczegolnych obiektow bo te kolory za mocno wplywają na scene ...
Lukasz2244 Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 Marcin a mozesz dokladniej hmm "dobitniej" przedstawic o co Ci chodzi?. bo jak pisalem ja tu nowy jestem i nie bardzo sie jeszcze orientuje w tym wszystkim... z Gory Dziekuje
Marcin Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 nie wiesz co to jest za zakladka colormapping w v-ray ? ;) http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/render_params_gbuffer.htm ciebie maja tylko interesowac parametry ,dark mp. , bright mp. i ta rozwijana lista linear ,exponetial i HSV ;) linear nie nadaje sie zbytnio do scen interior ... jak dla twojego pokoju proponuje HSV ktory nie wypali ci kolorow jak exp . pobaw sie wartosciami dark i bright mp.
Lukasz2244 Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Czesc Wam... Salvator nie rozumiem co masz na mysli z tym swiatlem slonecznym z za witryny. Wydaje mi sie ze wszystkie przedmioty dotykaja podlogi a i opraz styka sie ze sciana. Wiem bo dokladnie sprawdzalem :). ale dzieki za uwagi!!! Marcian wiem gdzie jest collor mapping! i powoli kumam do czego sluza dark i bright, ale no wlasnie ale nie wiem do czego jest to z boku czyli G-Buffer output channels i to co w nim jest. Bardzo prosze Cie o pomoc w tej kwestii. i co zmienic by bylo znacznie lepiej niz jest. Postaram sie dzis umiescic update mojej pracy Z gory dziekuje
Marcin Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 te obok ci nie potrzebne narazie ... chyba ze chcesz wyrenderowac dodatkowe kanaly jak kanal głębi lub inne ktore pozniej mozesz sobie dostrajac w PSie ...
Lukasz2244 Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Marcin hmm niewiele mi to mowi co napisales no ale... ;)Wstawiam kolejny render ale bez AA (chyba o to chodzi :) )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się