Piotr Dobosz Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 Witam zrobilem sobie taka mala scenke zeby sie oderwac od codziennej pracy:( ale nie moge sobie poradzic z jedna rzecza mianowcie szklem na ktorym robia sie bardzo brzydkie, nierealistyczne odbicia:( jak to naprawic? bo ja nie mam zadnego pojecia:( pozdrawiam
Piotr Dobosz Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 to jest brazil i glass:( i jest bardzoo zle:(
masater Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 a ze złe to widać, jednak najładniejsze szkło jakie widziałem wychodziło z mentala, z mentalowskich glass(physic_phen), glass(lume) i odpowiednich DSG Material, c do brazila to nei wiem, ale może zmniejszyć odbicia bo szkło to głównie refraction chyba, no i moze oświetlenie
Piotr Dobosz Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 ale wlasnie fajnie by bylo zeby to odbijalo otoczenie ale ladnie a tutaj to wyglada tragicznie:(
Morph0001 Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Hey Piotr a jakie ty chcesz miec tam odbicia?? Jak scanline render to pamietaj o refraction albo HDRI image, takze jak chcesz miec odbicie to musis miec cos na gurze zeby sie odbijalo, ja bym ci radzil darmowy VRAY renderer, szklo z vray jest zajewiste... no do do pracy teraz LOL narka.
Vorek Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Morph, poczytaj sobie kilka postów wyżej co do użytego rendera, co do szkła to może nałoż mapę falloff na odbicia, włącz 2-sided. A tak wogóle to ten blat jest płaski ? bo jeżeli tak to nadaj mu grubość, ja na brazilu się nie znam ale właśnie z fall-off bym próbował i z IoR Pozdrawiam
Piotr Dobosz Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 blat ma swoja grubosc vorek widac to w lewym dolnym rogu:) sprobuje z tym fall off to moze byc naprawde dobry pomysl :) dzieki za wszystko:)
tweety Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 piotrek: jesli to nie jest szkło pancerne to chyba taka grubość nie wystarczy do utrzymania np: gazety ;)
Vorek Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 tweety ma racje, z reguły stoły są chyba trochę grubsze
Piotr Dobosz Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 eeee tam chlopaki:):) ja mam taki stolik w pokoju i naprawde jest wytrzymaly:) takie szkolo ma oklo 8 milimetrow i naprawde jest oki:)
kuback Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 Jeśli masz jeszcze problem ze szkłem wypróbuj tych ustawień materiału standard ... mam nadzieję że Ci sie przyda ....Pozrdrawiam http://room13.republika.pl/szklo.rar
Piotr Dobosz Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 wielkie dzieki :) jzu jakos sobie poradzilem ale chetnie sprawdze te ustawienia:) pozdrawiam serdecznie
[HF] Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 Moim sposobem na szkło jest Raytrace w Mental Ray. Jeśli potrzebujesz szczegółowych informacji - wal na GG. Przewidziałem odbicie otoczenie, przezroczystość itp. - stosuję to przy lampach samochodowych, ale na stole tesh powinno się sprawdzić - pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się