Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam zrobilem sobie taka mala scenke zeby sie oderwac od codziennej pracy:( ale nie moge sobie poradzic z jedna rzecza mianowcie szklem na ktorym robia sie bardzo brzydkie, nierealistyczne odbicia:( jak to naprawic? bo ja nie mam zadnego pojecia:( pozdrawiam

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a ze złe to widać, jednak najładniejsze szkło jakie widziałem wychodziło z mentala, z mentalowskich glass(physic_phen), glass(lume) i odpowiednich DSG Material, c do brazila to nei wiem, ale może zmniejszyć odbicia bo szkło to głównie refraction chyba, no i moze oświetlenie

Napisano

Hey Piotr a jakie ty chcesz miec tam odbicia??

Jak scanline render to pamietaj o refraction albo HDRI image,

takze jak chcesz miec odbicie to musis miec cos na gurze zeby sie odbijalo,

ja bym ci radzil darmowy VRAY renderer, szklo z vray jest zajewiste...

 

no do do pracy teraz LOL

narka.

Napisano

Morph, poczytaj sobie kilka postów wyżej co do użytego rendera, co do szkła to może nałoż mapę falloff na odbicia, włącz 2-sided. A tak wogóle to ten blat jest płaski ? bo jeżeli tak to nadaj mu grubość, ja na brazilu się nie znam ale właśnie z fall-off bym próbował i z IoR

 

Pozdrawiam

Napisano

Moim sposobem na szkło jest Raytrace w Mental Ray. Jeśli potrzebujesz szczegółowych informacji - wal na GG.

Przewidziałem odbicie otoczenie, przezroczystość itp. - stosuję to przy lampach samochodowych, ale na stole tesh powinno się sprawdzić - pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności