Skocz do zawartości

problem ze szklem


Piotr Dobosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a ze złe to widać, jednak najładniejsze szkło jakie widziałem wychodziło z mentala, z mentalowskich glass(physic_phen), glass(lume) i odpowiednich DSG Material, c do brazila to nei wiem, ale może zmniejszyć odbicia bo szkło to głównie refraction chyba, no i moze oświetlenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey Piotr a jakie ty chcesz miec tam odbicia??

Jak scanline render to pamietaj o refraction albo HDRI image,

takze jak chcesz miec odbicie to musis miec cos na gurze zeby sie odbijalo,

ja bym ci radzil darmowy VRAY renderer, szklo z vray jest zajewiste...

 

no do do pracy teraz LOL

narka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morph, poczytaj sobie kilka postów wyżej co do użytego rendera, co do szkła to może nałoż mapę falloff na odbicia, włącz 2-sided. A tak wogóle to ten blat jest płaski ? bo jeżeli tak to nadaj mu grubość, ja na brazilu się nie znam ale właśnie z fall-off bym próbował i z IoR

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim sposobem na szkło jest Raytrace w Mental Ray. Jeśli potrzebujesz szczegółowych informacji - wal na GG.

Przewidziałem odbicie otoczenie, przezroczystość itp. - stosuję to przy lampach samochodowych, ale na stole tesh powinno się sprawdzić - pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności