Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak exportuje igesami to sie robia straszne krzaki a jak 3ds-em to zeby bylo w miare dokladnie musze dac duzo wielobokow a wtedy wysypuje sie komp...

 

macie jakies propozycje?

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

3ds w maxie detachujesz niektore elementy i weldujesz potem znowu do jednego obiektu attczujesz i mozna jeszcze optimize dodac dla zmniejszenia ilosci trinaglesów to jedno a drugie to przez PT ale to juz platny plug i tu problem no ale warty uwagi bo jednak rendering igesów jest duzo lepszy...

 

STL tez moze byc tylko ze tam sa doslownie wszystkie elementy poweldowane a to nieraz problem

Napisano

tak jak szeryf powiedzial kazdy element jako powiedzmy ten polysurf ktory przeszedl metamorfoze z nurbs to mesh exportuje sie osobno chyba ze ktos ma tak mocnego kompa ze zrobi sobie layera gdzie te wszystkie meshe pozbiera do kupy i wyexportuje w jednym pliku choc potem chyba trudniej by bylo to edytowac w maxie, a elementy to bardziej chodzi te poszczegolne surfy bo jest tak ze mozna kazdego wydzielic z tego wspolnego obiektu czyli takie subelementy...

Napisano

od mocy kompa zalezy tylko gdy eksportujemy jako iges. tylko ze kilka oddzielnych elementow nawet jesli sa to tez krzywe zostanie polaczonych w jeden nurbs. format 3ds ma swoje ograniczenia wielkosci. jesli wazy zbyt wiele to max sie wyklada na imporcie. no i ogolnie dla 3ds inaczej optymalizuje sie eksport na jednym elemencie a inaczej na grupie elemantow.

Napisano

aaaaaaaaallllllleeeeeee przesadzasz nie wywala sie na imporcie kiedys moj pierwszy model przy imporcie mial 300.000 tri w jednym pliku samo nadwozie i nie bylo zadnych problemow oprocz tego ze rhino automatycznie rozwalal model na te przepisowe 65.000 tri. ale mozna to polaczyc w jeden obiekt. dla maxa 4/5 byl jeszcze taki madry plugin do importu 3dm ale tylko wersji meshowatych ale plusem bylo to wlasnie ze nie bylo zadnych ograniczen do ilosci poly dla pojedynczego obiektu, ale mcneel cos jeszcze nie wypuscil tego dla wersji 6/7 no moze wystarczy poczekac (ja czekam):).

No a ze trzeba dla kazdego obiektu stosowac inne ustawienia mesha to wiadomo kazdy ma inne wielkosci filletow itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności