Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :)

 

Zrobiłem sobie emiter cząsteczek typu "Snow" ... cząsteczki spadają na wymodelowaną bombkę choinkową ... oczywiście jak łatwo się domyślić - cząsteczki przelatują, a ja chce żeby cząsteczki ją zasypywały ... jedyne co mi się udało to ustawienie SOmniFlect o wymierach modelu za pomocą którego odbijam cząsteczki, no ale jak w temacie - chce by się zatrzymały ... może to kwestia ustawień, a może w ogóle idę w złą stronę? Proszę o jakieś sugestie ... nie mam dziś już czasu, a jutro chciałbym to zaraz po szkole zrobić w miarę szybko ... z góry dziękuje za pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

kiedys sie bawilem .. daj jakis tam deflector ... ten gdzie mozna bylo dodac obiekt do nigo ... wybierz w nim choinke i zlinkuj deflector z tym particlem ... friction na minimum i wsio ;]

Napisano

Pflow jest dobry na wszystko ;> Wg mnie mimo nieporównywalnie wiekszych możliwości jest wręcz prostszy w obsłudze niz zwykłe systemy cząsteczkowe w maxie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności