Huter Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Witam :) Zrobiłem sobie emiter cząsteczek typu "Snow" ... cząsteczki spadają na wymodelowaną bombkę choinkową ... oczywiście jak łatwo się domyślić - cząsteczki przelatują, a ja chce żeby cząsteczki ją zasypywały ... jedyne co mi się udało to ustawienie SOmniFlect o wymierach modelu za pomocą którego odbijam cząsteczki, no ale jak w temacie - chce by się zatrzymały ... może to kwestia ustawień, a może w ogóle idę w złą stronę? Proszę o jakieś sugestie ... nie mam dziś już czasu, a jutro chciałbym to zaraz po szkole zrobić w miarę szybko ... z góry dziękuje za pomoc.
Marcin Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 kiedys sie bawilem .. daj jakis tam deflector ... ten gdzie mozna bylo dodac obiekt do nigo ... wybierz w nim choinke i zlinkuj deflector z tym particlem ... friction na minimum i wsio ;]
Reanimator Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Zawsze mozesz sie pobawic Particle Flow (czy jak to sie tam zwie). Swietna sprawa, kiedys namietnie sie tym bawilem ;)
kozioo Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Pflow jest dobry na wszystko ;> Wg mnie mimo nieporównywalnie wiekszych możliwości jest wręcz prostszy w obsłudze niz zwykłe systemy cząsteczkowe w maxie.
Bilay Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 PFlow jest naprawdę dobry na wszystko, jak Bednarski za wczasu :D Zobacz na stronkę http://www.allanmckay.com, widziałem tam kiedys tutorial spadających kropel deszczu odbijających się od kuli i podłoża. I tak jak mówi Marcin, podlinkuj deflector z particlem, powinno być wsio ps. a tu masz dokłądnie to o czym pisałem >>> http://www.allanmckay.com/tut/waterdrop_tut.avi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się