Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam :)

 

Zrobiłem sobie emiter cząsteczek typu "Snow" ... cząsteczki spadają na wymodelowaną bombkę choinkową ... oczywiście jak łatwo się domyślić - cząsteczki przelatują, a ja chce żeby cząsteczki ją zasypywały ... jedyne co mi się udało to ustawienie SOmniFlect o wymierach modelu za pomocą którego odbijam cząsteczki, no ale jak w temacie - chce by się zatrzymały ... może to kwestia ustawień, a może w ogóle idę w złą stronę? Proszę o jakieś sugestie ... nie mam dziś już czasu, a jutro chciałbym to zaraz po szkole zrobić w miarę szybko ... z góry dziękuje za pomoc.

  • Replies 4
  • Views 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kiedys sie bawilem .. daj jakis tam deflector ... ten gdzie mozna bylo dodac obiekt do nigo ... wybierz w nim choinke i zlinkuj deflector z tym particlem ... friction na minimum i wsio ;]

Zawsze mozesz sie pobawic Particle Flow (czy jak to sie tam zwie). Swietna sprawa, kiedys namietnie sie tym bawilem ;)

Pflow jest dobry na wszystko ;> Wg mnie mimo nieporównywalnie wiekszych możliwości jest wręcz prostszy w obsłudze niz zwykłe systemy cząsteczkowe w maxie.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy