Napisano 19 Grudzień 200420 l Witam :) Zrobiłem sobie emiter cząsteczek typu "Snow" ... cząsteczki spadają na wymodelowaną bombkę choinkową ... oczywiście jak łatwo się domyślić - cząsteczki przelatują, a ja chce żeby cząsteczki ją zasypywały ... jedyne co mi się udało to ustawienie SOmniFlect o wymierach modelu za pomocą którego odbijam cząsteczki, no ale jak w temacie - chce by się zatrzymały ... może to kwestia ustawień, a może w ogóle idę w złą stronę? Proszę o jakieś sugestie ... nie mam dziś już czasu, a jutro chciałbym to zaraz po szkole zrobić w miarę szybko ... z góry dziękuje za pomoc.
Napisano 19 Grudzień 200420 l kiedys sie bawilem .. daj jakis tam deflector ... ten gdzie mozna bylo dodac obiekt do nigo ... wybierz w nim choinke i zlinkuj deflector z tym particlem ... friction na minimum i wsio ;]
Napisano 19 Grudzień 200420 l Zawsze mozesz sie pobawic Particle Flow (czy jak to sie tam zwie). Swietna sprawa, kiedys namietnie sie tym bawilem ;)
Napisano 19 Grudzień 200420 l Pflow jest dobry na wszystko ;> Wg mnie mimo nieporównywalnie wiekszych możliwości jest wręcz prostszy w obsłudze niz zwykłe systemy cząsteczkowe w maxie.
Napisano 20 Grudzień 200420 l PFlow jest naprawdę dobry na wszystko, jak Bednarski za wczasu :D Zobacz na stronkę http://www.allanmckay.com, widziałem tam kiedys tutorial spadających kropel deszczu odbijających się od kuli i podłoża. I tak jak mówi Marcin, podlinkuj deflector z particlem, powinno być wsio ps. a tu masz dokłądnie to o czym pisałem >>> http://www.allanmckay.com/tut/waterdrop_tut.avi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto