Napisano 24 Grudzień 200420 l NO PEEWNO ŻE MAMY :D Target to po prostu target... zwykły Look At contraint... Jest jedno ALE! Oko powinno być kulką... animujesz jej obrót... Look At Aby utrzymywało taki kosmaty kształt podczas obrotu potrzebny Ci będzie FDD Space Warp z karegorii Geometric Deformable. Podpinasz okrągłe oko pod Space Warp i za pomocą Lattice zmieniasz jego kształt. I taki będzie się utrzymywać podczas obortu i animacji :) pozdrawiam
Napisano 24 Grudzień 200420 l chobbek :) pomysł krisa jest bardzo dobry... mozesz też ustawic helpera POINT w centrum oka (bo z tego co widzę to tęczówka może być osobnym obiektem) hleperowi nadać lookat, i przypiąć do niego tęczówkę. ustawic dobrze pozycje helpera tak żeby nie było ustawienia targetu w którym tęczówka odrywa sie od oka i heya. Pozdrawiam
Napisano 24 Grudzień 200420 l Autor Bardzo dziękuje. Jeszcze troche i zamieszcze na forum owoce mojej pracy :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto