choobek Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 Macie może pomysł jak zrobić Target dla takich oczu? :
Kris_R Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 NO PEEWNO ŻE MAMY :D Target to po prostu target... zwykły Look At contraint... Jest jedno ALE! Oko powinno być kulką... animujesz jej obrót... Look At Aby utrzymywało taki kosmaty kształt podczas obrotu potrzebny Ci będzie FDD Space Warp z karegorii Geometric Deformable. Podpinasz okrągłe oko pod Space Warp i za pomocą Lattice zmieniasz jego kształt. I taki będzie się utrzymywać podczas obortu i animacji :) pozdrawiam
asblaze Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 chobbek :) pomysł krisa jest bardzo dobry... mozesz też ustawic helpera POINT w centrum oka (bo z tego co widzę to tęczówka może być osobnym obiektem) hleperowi nadać lookat, i przypiąć do niego tęczówkę. ustawic dobrze pozycje helpera tak żeby nie było ustawienia targetu w którym tęczówka odrywa sie od oka i heya. Pozdrawiam
choobek Napisano 24 Grudzień 2004 Autor Napisano 24 Grudzień 2004 Bardzo dziękuje. Jeszcze troche i zamieszcze na forum owoce mojej pracy :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się