Jump to content

Featured Replies

Posted

Macie może pomysł jak zrobić Target dla takich oczu? :

oczy.jpg

  • Replies 3
  • Views 890
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

NO PEEWNO ŻE MAMY :D

Target to po prostu target... zwykły Look At contraint...

Jest jedno ALE! Oko powinno być kulką... animujesz jej obrót... Look At

Aby utrzymywało taki kosmaty kształt podczas obrotu potrzebny Ci będzie FDD Space Warp z karegorii Geometric Deformable. Podpinasz okrągłe oko pod Space Warp i za pomocą Lattice zmieniasz jego kształt. I taki będzie się utrzymywać podczas obortu i animacji :)

pozdrawiam

chobbek :) pomysł krisa jest bardzo dobry... mozesz też ustawic helpera POINT w centrum oka (bo z tego co widzę to tęczówka może być osobnym obiektem) hleperowi nadać lookat, i przypiąć do niego tęczówkę. ustawic dobrze pozycje helpera tak żeby nie było ustawienia targetu w którym tęczówka odrywa sie od oka i heya.

 

Pozdrawiam

  • Author

Bardzo dziękuje. Jeszcze troche i zamieszcze na forum owoce mojej pracy :)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy