Napisano 31 Grudzień 200420 l Witam. Jestem począkujący jeżeli chodzi o prace w 3d. Zrobiłem już 2 modele (V-22 Osprey i MH-60L BlackHawk) które możecie zobaczyć na mojej stronie. Niestety przy próbie moich sił wszystkie prace kończą się na teksturowaniu. Nigdy nie wychodziło mi teksturowanie modeli 3d i nie mam o tym żadnego pojęcia. Modeluję w prostym programie Objectiv2Light przystosowanym do gry Operation-Flashpoint. Posiadam 3d studio max 6 który jak dotąd używam do renderowania i do nakładania materiałów (nie umiem w nim jeszcze modelować). Link do tego forum podał mi znajomy i powiedział że tu są super profesjonaliści. A więc proszę Was bardzo o podanie mi linków do tutoriali jak zacząć modelowanie (przy pomocy blueprint'ów) i jak nałożyć tekstury na jakiś model tzn. jakiś trudny np. głowę człowieka lub kadłub samolotu. Na dole macie link do zdjęcia z renderingu mojej Mazdy 6 którą aktualnie robie. MAZDA 6
Napisano 31 Grudzień 200420 l http://www.max3d.pl ;) I wogóle na tym forum troszeczkę pogrzeb a napewno znadziesz to czego szukasz :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto