TYsiEK Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 Witam. Jestem począkujący jeżeli chodzi o prace w 3d. Zrobiłem już 2 modele (V-22 Osprey i MH-60L BlackHawk) które możecie zobaczyć na mojej stronie. Niestety przy próbie moich sił wszystkie prace kończą się na teksturowaniu. Nigdy nie wychodziło mi teksturowanie modeli 3d i nie mam o tym żadnego pojęcia. Modeluję w prostym programie Objectiv2Light przystosowanym do gry Operation-Flashpoint. Posiadam 3d studio max 6 który jak dotąd używam do renderowania i do nakładania materiałów (nie umiem w nim jeszcze modelować). Link do tego forum podał mi znajomy i powiedział że tu są super profesjonaliści. A więc proszę Was bardzo o podanie mi linków do tutoriali jak zacząć modelowanie (przy pomocy blueprint'ów) i jak nałożyć tekstury na jakiś model tzn. jakiś trudny np. głowę człowieka lub kadłub samolotu. Na dole macie link do zdjęcia z renderingu mojej Mazdy 6 którą aktualnie robie. MAZDA 6
Bubu Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 http://www.max3d.pl ;) I wogóle na tym forum troszeczkę pogrzeb a napewno znadziesz to czego szukasz :D
blood_brother Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 Popraw temat. W co do problemu to przeszukaj foruma jak Bubu mowi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się