Skocz do zawartości

Transformacje a hierarchia obiektów


Lucas

Rekomendowane odpowiedzi

Więc mam taki problem - kadlub, kółka do niego zlinkowane, gizma zlinkowane do kół, i gąsiennice, które mają się deformować w pozycji pionowej pod wpwływem ruchu gizm.

Jak wiadomo, koła będą się obracały względem pewnej osi, ale gizma nie mogą się tak obracać, bo się gąsiennice zepsują. Wyłączyłem więc dziedziczenie obrotu w panelu Hierarchy. No i jest cacy ale powstał problem, bo jak obrócę całym kadłubem względem tej osi, to okazuje się, że przydałby się ten obót też dla gizm, lecz nie mogę tego włączyć, bo koła będą sprawiały problem.

Wyjściem byłoby włączenie dziedziczenia obrotu względem tej osi tylko dla kadłubu.... tylko jak to zrobić? Czy w ogóle się da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności