P_MIERZYNSKI Posted January 1, 2005 Share Posted January 1, 2005 Chodzi mi o to że nakładając na duży obiekt mniejszą teksture jest ona automatycznie rozciągana na całą jego powierzchnie, natomiast ja chciałbym żeby zachowała ona pierwotną wielkość ale tworzyła pewnego rodzaju "mozajkę" tzn. na powierzchni pojawiła by się odpowiednia ilość obrazków w orginalnym wymiarze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted January 1, 2005 Share Posted January 1, 2005 W opcjach mapy ustaw opcje tiling U i V na więcej niż 1, im więcej ustawisz tym więcej będzie "kopii" texturki Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
illy Posted January 1, 2005 Share Posted January 1, 2005 uvw map, ustawiasz sobie wymiary, a najdokladniej to unwrap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkbart Posted January 1, 2005 Share Posted January 1, 2005 A ja mam nietypowy kształt (lathe) użyłem blend (tekstura skóry i zielony kolor). Przy renderze wyskoczył komunikat, że nie można takich kształtów obteksturować. Co muszę zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 zapewne nie przypisałeś obiektowi żadnego modyfikatora mapującego, dodaj UVWmap lub UnwrapUVW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now