Napisano 1 Styczeń 200520 l Chodzi mi o to że nakładając na duży obiekt mniejszą teksture jest ona automatycznie rozciągana na całą jego powierzchnie, natomiast ja chciałbym żeby zachowała ona pierwotną wielkość ale tworzyła pewnego rodzaju "mozajkę" tzn. na powierzchni pojawiła by się odpowiednia ilość obrazków w orginalnym wymiarze
Napisano 1 Styczeń 200520 l W opcjach mapy ustaw opcje tiling U i V na więcej niż 1, im więcej ustawisz tym więcej będzie "kopii" texturki Pozdrawiam
Napisano 1 Styczeń 200520 l A ja mam nietypowy kształt (lathe) użyłem blend (tekstura skóry i zielony kolor). Przy renderze wyskoczył komunikat, że nie można takich kształtów obteksturować. Co muszę zrobić?
Napisano 2 Styczeń 200520 l zapewne nie przypisałeś obiektowi żadnego modyfikatora mapującego, dodaj UVWmap lub UnwrapUVW
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto