Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chodzi mi o to że nakładając na duży obiekt mniejszą teksture jest ona automatycznie rozciągana na całą jego powierzchnie, natomiast ja chciałbym żeby zachowała ona pierwotną wielkość ale tworzyła pewnego rodzaju "mozajkę" tzn. na powierzchni pojawiła by się odpowiednia ilość obrazków w orginalnym wymiarze

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 905
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W opcjach mapy ustaw opcje tiling U i V na więcej niż 1, im więcej ustawisz tym więcej będzie "kopii" texturki

 

Pozdrawiam

Napisano

uvw map, ustawiasz sobie wymiary, a najdokladniej to unwrap

Napisano

A ja mam nietypowy kształt (lathe) użyłem blend (tekstura skóry i zielony kolor). Przy renderze wyskoczył komunikat, że nie można takich kształtów obteksturować. Co muszę zrobić?

Napisano

zapewne nie przypisałeś obiektowi żadnego modyfikatora mapującego, dodaj UVWmap lub UnwrapUVW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności