P_MIERZYNSKI Napisano 1 Styczeń 2005 Share Napisano 1 Styczeń 2005 Chodzi mi o to że nakładając na duży obiekt mniejszą teksture jest ona automatycznie rozciągana na całą jego powierzchnie, natomiast ja chciałbym żeby zachowała ona pierwotną wielkość ale tworzyła pewnego rodzaju "mozajkę" tzn. na powierzchni pojawiła by się odpowiednia ilość obrazków w orginalnym wymiarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 1 Styczeń 2005 Share Napisano 1 Styczeń 2005 W opcjach mapy ustaw opcje tiling U i V na więcej niż 1, im więcej ustawisz tym więcej będzie "kopii" texturki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 1 Styczeń 2005 Share Napisano 1 Styczeń 2005 uvw map, ustawiasz sobie wymiary, a najdokladniej to unwrap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbart Napisano 1 Styczeń 2005 Share Napisano 1 Styczeń 2005 A ja mam nietypowy kształt (lathe) użyłem blend (tekstura skóry i zielony kolor). Przy renderze wyskoczył komunikat, że nie można takich kształtów obteksturować. Co muszę zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 2 Styczeń 2005 Share Napisano 2 Styczeń 2005 zapewne nie przypisałeś obiektowi żadnego modyfikatora mapującego, dodaj UVWmap lub UnwrapUVW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się