kamiennikl Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 Cześć. Chciałbym zrobić taką animację - jest podłoże, na podłożu mur, a o ten mur jest oparta deska, dosyć duża. No i z góry leci 20kg-mowa przykładowa cegła :]. I żeby ta deska się połamała na strzępy - jak to zrobić?? W 3ds max 7 i w reaktorach.
Marcin Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 fracture tylko musisz wczesniej postrzępic ta deske tak zeby byla w kilku obiektach ... i poza tym chyba pomyliles dzial na forum ... czytaj opisy pod dzialami
kamiennikl Napisano 1 Styczeń 2005 Autor Napisano 1 Styczeń 2005 No próbowałem to zrobić z Fracture, ale nie wychodzi mi :(. Mógłbyś napisać krótko jak to zrobić?? Ale jak deska będzie w kilku obiektach, to one się rozlecą...
Bilay Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 może to ci się przyda http://www.allanmckay.com/tut/test.swf
kurt_hectic Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 ja bym zrobił tak: deske zbudował z np. 8strzepów dopasował je tak że nie było by widać ... zrobić animacjie i jak cegła by zaczęła dotykać deski - np. w 89 klatce - to wtedy bym włączył działanie reactora- wtedy strzępy odlecą od siebie i będą pod wpływem cegły ...
kurt_hectic Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 te skrypty z filmiku Ci się przydadzą http://www.allanmckay.com/tut/test.swf
F/X Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 Ja bym to zrobił tak jak wyrzej tylko, że zamiast reactora zrobiłbym system cząstek
Kris_R Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 Przenoszę do działu "rigging...". Co do Fracture to faktycznie jest to najlepszy sposób na rozbicie tej dechy w reactorze. Tylko modelowanko Cię czeka. Dobrze się tnie takie obiekty Booleanem. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się