mmaakkss Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Witam, jestem tu nowy jak widac, i chciałbym stworzyć w 3dsm eksplozje ale taka bez aniimacji ( wiecie o co chodzi ? :P) takie bum i juz. Bawie sie w tym programie od niedawna i jestem jescze początkujący. Byłbym bardzo wdzięczny o zrozumiałe i proste wyjaśnienie jak to zrobic ( z toturiali nic nie zrozumiałem a jak szukałem wcześniejszych tematow to owszem były o wybuchach ale nie takich bez animacji ;P ). Pewnie wyjde na ciołka, ale coz ... jak mowilem jestem początkujący i mam prawo niektorych ( prawie wszystkich) rzeczy nie wiedziec :)
AGmakonts Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 to zalezy jaki wybuch jeśli nie jesteś wymagający to efekt z maxa będzie odpowiedni a jeśli nie chcesz animki to tylko jedna klatke wyrenderuj:)
Isso Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 O, dobry post! wrzućcie tu jakiś tutek! będę bardzo wdzięczn!
Piotr Dobosz Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 jak chcesz fajny wybuch to zrob sobie w programie combustion tam naprawde sa spoko
F/X Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Po pierwsze naucz się podstaw, bo bez nich to nawet nie śnij o dobrym wybuchu. Po drugie każdy wybuch może być bez animacji. Wystarczy wyrenderować jedną klatkę (naciśnij F9)
acre117 Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 nie wiem o jaki wybuch Ci chodzi:/ Ale to się napewno przyda;)http://www.max3d.pl/show.php?id=tut_3dsmax#efekty PS: Jak jesteś początkujący to przrób inne tutki z max3d;) Ja bym tak od razu za wybuch siem nie brał;]
acre117 Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 czyli co?? To są najlepsze polskie tutoriale, czego chcieć więcej:P
Bacry Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 Zdaje się, że wybuch jest w maxie w formacie qt. Dwa pliki jeden jako maska drugi z kolorami. Przynajmniej były w starych maxach:D Wystarczy wtedy dodać plana i nałożyć materiał z tymi wybuchami, tylko nie będzie to coś orginalnego :(