Jump to content

Wygładzanie / wyrównanie


Recommended Posts

Guest 2-pi-r
Posted

Witam

Mam pytanie: czy istnieje opcja która pomaga wyrównać lub poukładać polygony lub vertexy, chodzi mi o np. pół okrągły obiekt, pracuje teraz nad modelem dinozaura, choć nie jestem za dobry w maxie narazie, staram się robić wszystko sam , aby się nauczyć . Mam właśnie problem, bowiem zrobiłem częśc jego tułowia, jest on prawie pół okrągły, ale przy większej ilości polygonów trudno jest je poukładać w miare gładką powierzchnie w stosunkowo nie dużym czasie . Czy jest narzędzie które w tym jakkolwiek pomaga ? Używam maxa 7. Głowe zrobiłem mu sam, sporo mi to zajeło czasu, może dlatego że dopiero ćwiecze modeling a może dlatego że nie znam wszystkich możliwości , dlatego pytam , by the way - podczas oglądania toturiali, zauważyłem że ich powierzchni na poziomie polygonów wyglądają dosyść głądko a wszystko jest bardzo uporządkowanie. Tu jeszcze jedno pytanie - czy istnieje narzędzie pozwalające optymalizować powierzchnie ?

 

Proszę o jakąś pomoc, z góry dziękuje.

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Guest 2-pi-r
Posted

Modeluje dinozaura, modeluje tylko jego połowe bowiem drugą dodaje mirrorem, w przekroju jego brzuch jet pół okrągły, ale to tylko przykład, chodzi mi o wszelakie powierzchnie

niestety nie mam u siebie internetu więc nie moge zamieścić screna.

Posted

Ok... No więc robisz dinozaura. Ale robisz go Low-poly,będzie wyglądał bardzo kanciasto ale łatwo się będzie niim manipulowało. Następnie dajesz na niego modyfikator Meshsmooth no i wszystko ładnie się wygładzi :D

Posted

(...) ale ciezko bedzie tym manipulowac, ale mozesz przechodzic miedzy trybami (low-poly roboczy, wygladzony-podgladowy)




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy