YackOO Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 Przejrzałem całe forum, ale nikt porządnie nie opisał, jak zrobić materiał lustra. Mam na myśli takie np. na ścianie w przedpokoju :) Soft - 3d max 4.2 z góry dzieki :)
m.arc.in Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 Ja robie lustro w taki sposób (VRAY) VrayMtl : difuse 216, 226, 230 reflect 240, 240, 240 glossiness 0,97 subdivisions 50 efekt jest taki że odbicie jest lekko rozmazane... dodatkowo zmienia kolor lekko w kierunku niebieskiego, moim zdaniem wygląda super, szczególnie przy użyciu dofa
m.arc.in Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 i jeszcze obrazek... kiepski, ale widac o co chodzi
Marcin Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 gloossy w lustrze ? obacz ... ale po co ? to jak para po kąpieli wyglada ... lustro jest czyste i bez zadnych gloossów ...
m.arc.in Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 po co?? taka metoda na oszustwo... jak lustro jes bez rozmycia to czsem niestety nie widac że to lustro, odbija np narożnik pokoju... i wygląda to jak dziura... na ale nie ważne może moja metoda jest głupia ale czasem się przydaje... szczególnie przy małych wnętrzach....
kozioo Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 Nienaturalnie to wygląda. Lustro zdecydowanie nie powinno mieć glossy reflections.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się