Napisano 3 Styczeń 200520 l Przejrzałem całe forum, ale nikt porządnie nie opisał, jak zrobić materiał lustra. Mam na myśli takie np. na ścianie w przedpokoju :) Soft - 3d max 4.2 z góry dzieki :)
Napisano 4 Styczeń 200520 l Ja robie lustro w taki sposób (VRAY) VrayMtl : difuse 216, 226, 230 reflect 240, 240, 240 glossiness 0,97 subdivisions 50 efekt jest taki że odbicie jest lekko rozmazane... dodatkowo zmienia kolor lekko w kierunku niebieskiego, moim zdaniem wygląda super, szczególnie przy użyciu dofa
Napisano 4 Styczeń 200520 l gloossy w lustrze ? obacz ... ale po co ? to jak para po kąpieli wyglada ... lustro jest czyste i bez zadnych gloossów ...
Napisano 4 Styczeń 200520 l po co?? taka metoda na oszustwo... jak lustro jes bez rozmycia to czsem niestety nie widac że to lustro, odbija np narożnik pokoju... i wygląda to jak dziura... na ale nie ważne może moja metoda jest głupia ale czasem się przydaje... szczególnie przy małych wnętrzach....
Napisano 4 Styczeń 200520 l Nienaturalnie to wygląda. Lustro zdecydowanie nie powinno mieć glossy reflections.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto