Faun Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 Witam Świeczkę już mam, pozostaje problem jak zrobić realistyczny płomień. Na razie nieruchomy. Będe wdzięczny za linki do dobrych tutoriali i podpowiedzi forumowiczów. z góry dzięki Faun
Wojtek77 Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 Mozna tez bez pluginow. W zalaczeniu jpg i plik maxowy. Material samej swiecy jeszcze nie skonczony - sorki. Acha no i plomien jest animowany - tez sorki. Gdyby byly jakies pytania - sluze pomoca. Zrobione na podstawie tutoriala, ale niestety papierowego - wiec nie moge dac linka. W
Faun Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 Dzięki wielkie! A jaką techniką zrobiony?
Wojtek77 Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 Dlugo by opowiadac, zerknij sobie do edytora materialow. Generalnie sam ksztalt: editable spline, lathe, noise modifier na soft selection (tylko u samej gory). No i masz animowany ksztalt plomienia. Reszta to materiały (mix, fallof itd) no i na koncu glow. W
Webmaster Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 ladny qrde płomien ;] Zgadzam się :] :] :]
Faun Napisano 12 Styczeń 2005 Autor Napisano 12 Styczeń 2005 Witam Ponieważ na razie nie planuję animacji płomienia, poszedłem na skróty. Na plane'a nałożyłem spreparowaną teksturę, mapę opacity, selfilumination i... wystarczy. Faun
Chalek Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 Oba płomienie spoko, ale ten Wojtka jednak lepszy. Glow sporo tu daje.
Faun Napisano 12 Styczeń 2005 Autor Napisano 12 Styczeń 2005 Jasne, leciutki glow zawsze jest na miejscu. Wszystko przede mną. To tylko płomień roboczy, tak na szybko:) Pozdr. Faun
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się