T_TT Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 Konia z rzędem temu, kto mi powie, jak zrobić efekt drgającego, gorącego powietrza wokół silnika rakietowego. Dla utrudnienia dodam, że chodzi mi o rozwiązanie oparte na cząsteczkach (particles) - bo to chyba w taki sposób można zrobić, no i renderowane w MentalRay'u.
kozioo Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 cząsteczki+blobmesh+materiał z mapą raytrace w slocie refraction zamiast konia zadowole sie gotowka ;>
.ai Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 zdaje sie ze Fractal Flow był by tutaj pomocny. http://digimation.com/software/asp/product.asp?product_id=43
T_TT Napisano 14 Styczeń 2005 Autor Napisano 14 Styczeń 2005 Dzięki za szybkie odpowiedzi. Dzisiaj wieczorem to sprawdzę.
Hindus Napisano 14 Styczeń 2005 Napisano 14 Styczeń 2005 zobacz to http://www.cgtalk.com/archive/index.php/t-4522.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się