tronki5 Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Witam wszystkich na tym forum,jak widzicie jestem nowy i takze w maxie nowy jestem i mam pewien problem...kilka razy chcialem wykonac model samochodu za pomoca splajnow ale nigdy mi to nie wychodzilo,wiec juz jak teraz mi nie wyszlo to chialem sie was spytac... Jak mam polaczyc te splajny aby wykonac siatke i przypisac modyfikator surface? Tu macie screena z tego co mam na razie.Z gory thx i pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 spline musi byc zamkniety zeby stworzyc jakis polygon ... widze ze nawet do helpa nie zaglądales ... tam jest wyjasnione jak to zrobic na przykladzie pionka do szachów Link to comment Share on other sites More sharing options...
tronki5 Posted January 15, 2005 Author Share Posted January 15, 2005 Mam zamkniete splajny.Chodzi mi o to w jaki sposob mam polaczyc te 3 widoki w jeden i zeby wyszlo cos takiego np.: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 boze a jak niby inaczej to mozna zrobic ? nie widzisz ze to spliny ? tworzysz i przesuwasz wszystkie tak aby tworzyly siatke ... teraz istota zrozumienia jak to zrobic ... pocwicz lepiej poly modelling a jak juz uparles sie przy tym to przeczytaj ten help bo po to jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
tronki5 Posted January 15, 2005 Author Share Posted January 15, 2005 Ja toturiale juz dawno robilem.Siedze juz w maxie z pol roku.Moze nie mam glowy do tego...ale i tak dzieki...przynajmniej wiem,ze narazie wszysto jest dobrze tylko ja nie umiem dalej tego zrobic....Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
kozioo Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Wcale nie jest dobrze, z takich splinow nie zrobisz surface'a. Sprobuj lepiej poly i wybierz jakieś latwiejsze auto - takie która ma chociaz 1 prostą krawędź. Viper jest bardzo obły i przez to cięzo załapać jego kształt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 fiu fiu fiu :D to tak niebędzie działać :D tak jak Marcin mówi ;) zobacz tutaj http://www.wide3d.no/tutorials/Car_nurms_01.htm koles robi penzoila i jest tutek jak zrobić maski kawałek (na dole jest przycisk NEXT PAGE ;)) pozdro. Marcin - nie denerwuj sie tak - to nie zdrowe. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 przez surface po splinach mozna latwo nadac kształt podstawowej byly pojazdu ... ja do tej pory uzywalem surface zeby nadac podstawową bryłę a pozneij dalszy poly modelling na tym co zostalo po surface ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tronki5 Posted January 15, 2005 Author Share Posted January 15, 2005 Dobra,dzieki za tutka przejrze go pozniej...jak mi sie cos zrobic uda to dam znac... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now