Napisano 17 Kwiecień 200321 l witam, no to krytykujcie ile wlezie:P...jest to moje piersze low-poly jakie zrobilem i poraz pierwszy texturowalem Unwarpem i wyszlo jak wyslzo...ehhh model ma 1826 facew pozdro[piwo]
Napisano 17 Kwiecień 200321 l no, texturowanie moglbys powtorzyc:) hehee, ale jak na lowpoly to hmm, fifa to nie jest ;) wiem ze lowpoly jest ciezkie , ale spx, wyglodac wylgoda nawet na polaka ;d tylko ciut oopalont chyba :D
Napisano 17 Kwiecień 200321 l Wydaje mi sie ze lepek kapke za maly jest. I jak LOW POLY to niepotrzebnie kazdy palec osobno:D Trza bylo mu rekawiczke z 2 palcami dac :D i stupki za plaskie hehe Ale w sumie model fajny :D Pozdrawiam
Napisano 17 Kwiecień 200321 l tak sie składa ze z low poly miałem doczynienia wiecej niz z high poly i powiem ci ze z prawie 2000 faceów mozna wyprowdzić okrągłosci ;) a nie kwadratowe nogi :D textura robiona w paintcie ?:D (sorx joke ) P.s Ogólny model miły dla oka
Napisano 17 Kwiecień 200321 l Autor ej no PSa nie mam...:P...a co do countow...to mialem sie wmiescic miedzy 1800-1900 :P pozdr
Napisano 18 Kwiecień 200321 l NO w miare fajnie wyglada.. ale te buuuuuuty :/ Pozatym za kwadratowy.. zle rozlozyles polygony.. pokaz model z siatka!!! Texturki no sa ale jako ze to czlowiek brakuje niestety detali jak miesnie.. faldy na ubraniu itp.. juz o realzmie nie wspominajac :/ Glowa wrecz krzyczy: \'odetnij mnie i nabij na pal\' a w moje miejsce wstaw nowa :D chodzi o texture no i model tez jakis taki :/ Hmm z tego co widze to palce nie sa osobno ale nie wiem.. pokaz siatke!!! Wiesz jak na pierwszy model to niezle powiedzialbym bardzo niezle.. nawet ksztalt w miare ok.. tylko brak tych kraglosci rzuca sie f oczt :D Poza tym z tego co widze to render.. a lowpoly powinno sie pokazywac w pelnym 3d czyli chociazby z viewporta.. bez cieni, anrtyalisangu i filtrowania takiego jak w rednerach [pokazal jezyk] bo model ma dobrze wygladac w 3d.. czyli tak jak w grze a nie na renderze :) a nieer palce sa haba jedak osobno :)
Napisano 19 Kwiecień 200321 l Autor dobrze mistrzu :]]]]]...no palce sa osobno...a co do ogolnego zarysu to jak mialem to zaokraglic jak nie mialem juz wiecej polygonow do wykorzystania....a co do texturki...to ja sie dopeiro ucze dlatego wyglada jak wyglada,...Ty juz troche w tym sieidzsz wiec wiesz co i jak....zoabcyzmy za 2 miechy :P:P:P pozdro
Napisano 19 Kwiecień 200321 l No rzeczywiscie: 1800 face\'ow to ciut przy duzo. Jakbym mial zgadywac to dalbym mu z 500 ale i tak niezle[piwo]
Napisano 19 Kwiecień 200321 l :)hej Pablo- jestes niekonsekwentny-prosisz o krytyke a jak taka sie pojawia to tlumaczysz sie ze jak Ci ktos moze cos wytykac-przeciez to Twoje pierwsze...eee chlopie- napisz ze poprawisz albo spytaj jak to poprawic zamiast sie tak tlumaczyc...:) a co do pracy sie nie wypowiem fachowo bo sie nie znam-w miare mi sie podoba o tak-tylko koszulka moglaby zwisac a nie w spodnie byc wpuszczona Pozdrawiam Tomek
Napisano 19 Kwiecień 200321 l Hej... !! hodzi o to ze jak na taka ilosc facow to model jest za bardzo kwadratowy.... NIE kanciaty!! ale kwadratowy.. po prostu zle ulozyles i wykorzystales polygony i tyle !!... wiec POKAZ SIATKE !! ;) Ogolnie pamietam ze kiedys zrobilem model ktroy mial jakeis 1200albo1300 i nie byl kwadratowy ani nawet kaniaty.. [jupi]
Napisano 19 Kwiecień 200321 l ja powiem tak. Z siatek jednak najweicej mozna wyczytac :D W kazdym razie mogłes zdecydowanie zaoszczedzic troche polygonów na elementach oznaczonych cyfra 1 na razec tych oznaczonych 2 :) A cała ta mysl zawarta jest w cyfrze numer 3 :D:D:D:D
Napisano 19 Kwiecień 200321 l NO i to jest ten problem wszstko jest kawadratowe.. dlatego ze robiles zapewne z boxow i nie ustawiles odpowiednio vertexow.. i tyle... i sa zbedne polygony :D a przynajmniej w niepotrzebnych miejscach
Napisano 19 Kwiecień 200321 l Autor dzieki :)..wkoncu to moj pierwsy model...mialem prawo zrobic bledy:P..nastepnym razem jak bede robil postac low-0poly pojde za Wami wskazowkami :))) pozdro[piwo]