Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

no to krytykujcie ile wlezie:P...jest to moje piersze low-poly jakie zrobilem i poraz pierwszy texturowalem Unwarpem i wyszlo jak wyslzo...ehhh

 

model ma 1826 facew

 

pozdro[piwo]

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no, texturowanie moglbys powtorzyc:) hehee, ale jak na lowpoly to hmm, fifa to nie jest ;) wiem ze lowpoly jest ciezkie , ale spx, wyglodac wylgoda nawet na polaka ;d tylko ciut oopalont chyba :D

Napisano

Wydaje mi sie ze lepek kapke za maly jest.

I jak LOW POLY to niepotrzebnie kazdy palec osobno:D Trza bylo mu rekawiczke z 2 palcami dac :D i stupki za plaskie hehe

Ale w sumie model fajny :D

Pozdrawiam

 

Napisano

tak sie składa ze z low poly miałem doczynienia wiecej niz z high poly i powiem ci ze z prawie 2000 faceów mozna wyprowdzić okrągłosci ;) a nie kwadratowe nogi :D textura robiona w paintcie ?:D (sorx joke )

 

P.s Ogólny model miły dla oka

Napisano

NO w miare fajnie wyglada.. ale te buuuuuuty :/ Pozatym za kwadratowy.. zle rozlozyles polygony.. pokaz model z siatka!!! Texturki no sa ale jako ze to czlowiek brakuje niestety detali jak miesnie.. faldy na ubraniu itp.. juz o realzmie nie wspominajac :/ Glowa wrecz krzyczy: \'odetnij mnie i nabij na pal\' a w moje miejsce wstaw nowa :D chodzi o texture no i model tez jakis taki :/ Hmm z tego co widze to palce nie sa osobno ale nie wiem.. pokaz siatke!!! Wiesz jak na pierwszy model to niezle powiedzialbym bardzo niezle.. nawet ksztalt w miare ok.. tylko brak tych kraglosci rzuca sie f oczt :D Poza tym z tego co widze to render.. a lowpoly powinno sie pokazywac w pelnym 3d czyli chociazby z viewporta.. bez cieni, anrtyalisangu i filtrowania takiego jak w rednerach [pokazal jezyk] bo model ma dobrze wygladac w 3d.. czyli tak jak w grze a nie na renderze :)

a nieer palce sa haba jedak osobno :)

 

Napisano

dobrze mistrzu :]]]]]...no palce sa osobno...a co do ogolnego zarysu to jak mialem to zaokraglic jak nie mialem juz wiecej polygonow do wykorzystania....a co do texturki...to ja sie dopeiro ucze dlatego wyglada jak wyglada,...Ty juz troche w tym sieidzsz wiec wiesz co i jak....zoabcyzmy za 2 miechy :P:P:P

 

pozdro

Napisano

:)hej Pablo- jestes niekonsekwentny-prosisz o krytyke a jak taka sie pojawia to tlumaczysz sie ze jak Ci ktos moze cos wytykac-przeciez to Twoje pierwsze...eee chlopie- napisz ze poprawisz albo spytaj jak to poprawic zamiast sie tak tlumaczyc...:) a co do pracy sie nie wypowiem fachowo bo sie nie znam-w miare mi sie podoba o tak-tylko koszulka moglaby zwisac a nie w spodnie byc wpuszczona

Pozdrawiam Tomek

Napisano

Hej... !! hodzi o to ze jak na taka ilosc facow to model jest za bardzo kwadratowy.... NIE kanciaty!! ale kwadratowy.. po prostu zle ulozyles i wykorzystales polygony i tyle !!... wiec POKAZ SIATKE !! ;) Ogolnie pamietam ze kiedys zrobilem model ktroy mial jakeis 1200albo1300 i nie byl kwadratowy ani nawet kaniaty.. [jupi]

Napisano

ja powiem tak. Z siatek jednak najweicej mozna wyczytac :D W kazdym razie mogłes zdecydowanie zaoszczedzic troche polygonów na elementach oznaczonych cyfra 1 na razec tych oznaczonych 2 :) A cała ta mysl zawarta jest w cyfrze numer 3 :D:D:D:D

Napisano

NO i to jest ten problem wszstko jest kawadratowe.. dlatego ze robiles zapewne z boxow i nie ustawiles odpowiednio vertexow.. i tyle... i sa zbedne polygony :D a przynajmniej w niepotrzebnych miejscach

Napisano

dzieki :)..wkoncu to moj pierwsy model...mialem prawo zrobic bledy:P..nastepnym razem jak bede robil postac low-0poly pojde za Wami wskazowkami :)))

 

pozdro[piwo]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności