DarCon Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 Wszystko jest jak najbardziej ok super modelik,ale paluszki u nóg fuuuuuuuuuuj Ona ma jak E.T from home,pomarszczone i śiakieś takie długie.Widząc twoje dotychczasowe doświadczenie modelowania dziwi mnie że pokazałes takie palce=zmarszczone walce? Życzę Ci powodzenia bez wielkich pomarszczonych zbyt długich bbbbłeeeeeee aż mnie rzuciło paluszków :) Jakby nie patrzeć przeważnie palce u nóg w miejscu gdzie są paznokietki sa szersze no i nie takie długie. Po za tym piękny modelik.Powodzenia Ps:cycuszki są si :)
Szczupal Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 hahah jakie palce :O haeh smieszne sa :) lepiej popraw, bo mi sie kojarza z palcami malpy :]
Neverwhere Napisano 12 Marzec 2005 Autor Napisano 12 Marzec 2005 poprawka stóp... szczerze mam ich dosyć więc odkładam na bok na czas jakiś, bo jak się do cna zdenerwuję to się skończy na czarnych, wełnianych skarpetach.
Neverwhere Napisano 13 Marzec 2005 Autor Napisano 13 Marzec 2005 Aniu C., po co ta zgryźliwość?... chyba że, zmylił mnie sarkazm Twojego post'a, który sugeruje, że stopy wciągasz lewą dziruką u nosa i jako dośiwadczony grafik, potrafisz lepiej. Pozdrawiam mimo wszystko...
Ania Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 Przepraszam za zgryzliwosc. Jako malo doswiadczony grafik nie potrafie lepiej, najwyzej inaczej. Nogi naprawde sa do poprawki. palce zbyt regularne, zazwyczaj palce nie sa takie rownomierne, sa troche zgrubione na koncu i wygiete, bardziej sie ze soba stykaja. przejscie miedzy palcami i reszta nogi jest bardziej gladkie. masz lekkie plaskostopie. a tak oprocz tego to dobra robota. jeszcze raz przepraszam za skarpetki, nie chcialam urazic.
Neverwhere Napisano 28 Marzec 2005 Autor Napisano 28 Marzec 2005 aj jaj jaj... ależ się teraz tych głów tu narobiło... mnóstwo czasu od ostatniego update'u... niestety obowiązki są na pierwszym miejscu. Ale oto i czym ostatnio się bawiłem... Pierwsze testy z teksturką gęby... Znów szukałem jakiegoś ciekawego tutka, tym razem o Unwrap UVW i trawiąc po kolei różne (łącznie z reaktorem i cloth'em) skończyłem na własnoręcznych próbach i błędach, które jak zawsze okazały się najbardziej pouczające. Oto "odwinięta" buśka i narazie połowiczny efekt, jako że uszy są niepodłączone do reszty i jeszcze nie mają dokończonej tekstury. Pozdrawiam... szczególnie Anię, która chyba bardzo się przejęła :D a ja sam w strachu :D
Dr. eA Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 Narazie ekstra aczkolwiek teksturce przyda sie troche wiecej map (bump, gloss itp.) ale to chyba oczywiste. Co do stop moga zostac jezeli nie planujesz zblizenia, w przeciwnym razie trzeba jeszcze troche popracowac (wystarczy sojrzec na wlasne:)
Neverwhere Napisano 29 Marzec 2005 Autor Napisano 29 Marzec 2005 @Dr. eA, eh... teksturce to by się dużo więcej przydało.. oprócz bump'a i gloss'a, które swoją drogą już są, chociaż mało widoczne... ustawiłem bump narazie na leciutki, bo jak widać, bitmapa jest też jeszcze mocno niedoskonała. Cóż... ciężko maluje się myszką... no i to pierwsza tekstura jaką robię własnoręcznie... A stopa obecnie wygląda jak widać poniżej, i raczej nie planuję znaczących zbliżeń... a jeśli już, to może będą siakieś trzewiki... tego jeszcze do końca nie wiem. Pozdrawiam.
shi Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 gratuluje - sam takiego modelu jeszczre bym nie wykonał ale opinie wypowiem - z tego co sie na kobiety napatrzylem to palce jak palce - nie takie dziwolongi juz widzialem ale mnie osobiscie razi srodek brzucha klatka pieriowa odbija sie moim zdaniem ciut za mocno -wyglada jakby wciagałą brzuch na sile, i jeszce cos jakby z kolanami nie tak - chyba troche za dlugie uda w stosunku do lydek. nom ale to juz niuansuki sa - geralenie niczegosobie laska.
Jim mee Napisano 30 Marzec 2005 Napisano 30 Marzec 2005 nie powiem Ci że jest fajna , bo jest fajna , powiem tylko na zo zwróciłem uwagę ... Miesień krawiecki to jest chyba .. wewnętrzny nogi.. tam przy paszporciku jest troche mięska więcej , chyba piszczele za krótkie , a kolana za duże . i za okrągłe . Takie pulchne konanka miałaby kobieta z inną figurą . Ona sama w sobie jest zgrabna , więc i mmm KOLANKA :D , powinny być inne. Przy mostku ma strzałkę mięśnie a kości .. tam "RAZCZEJ" inaczej skóra się rozchodzi. Pamiętaj .. skóra nie jest obciągnięta po kościąch .. tam coś jeszcze jest. Ręce wydają się być za krótkie , daj im też mięśnia trochę . Zobacz u Mamy jak układa się Jej biceps w tej pozycji rąk. Jeszcze trochę ... ale myślę popieść Ją jeszcze troszke, naprawdę fajna pracka do teczki.
Neverwhere Napisano 7 Kwiecień 2005 Autor Napisano 7 Kwiecień 2005 zanim do końca pannicę oblepię teksturami, to najpierw popróbuję sobie trochę z rigiem, do którego to będę się zabierał po raz pierwszy, więc nie wiem kiedy będzie kolejny sensowny update, ale póki co... Jeśli chodzi o propocje to korzystam ze standardowej zależności 8xgłowa. Z tego co mi wiadomo, krok powininen być mniej więcej w połowie ciała... i jest... oraz dół kolana powinien być na 2 głowy od dołu... i jest. Tak to wyszło i pomimo, że uda mogą wydawać się ciut długie... proporcje zachowano. co do pozostałych uwag... wszystkim wielkie dzięki, Pozdrawiam. http://xthost.info/pooky/upd12/oko.avi PS mały teścik powieki oka... Pytałem się już o to w części forum, gdzie przesiadują mózgi od maxscript'a, ale być może ktoś tutaj ma jakiś pomysł. Obecnie efekt ten opiera się o Displace jako World Space Modifier, który siedzi zawsze na samym szczycie stosu modyfikatorów i za Chiny nie można go wrzucić, żeby działał pod meshsmooth'em. Czy ma ktoś pomysł jak przykleić do powierzchni kuli modyfikator displace (jako Object Space Modifier), który jednak byłby przypisany do innego obiektu. Czyli inaczej, jak przyczepić gizmo modyfikatora jednego obiektu do powierzchni innego obiektu. Próbowałem zwykłego Wire Parameters, ale tak proste to to niestety nie jest. PS2. Mam nadzieję, że link działa :D (od bidy można sobie ten pliczek zgrać... ma jedynie 25 KB)
::::: maxczaku ::::: Napisano 8 Kwiecień 2005 Napisano 8 Kwiecień 2005 postać jaką stworzyłeś, jest poza kilkoma szczegółami bardzo udaną. Wkładasz w nią dużo czasu i energii. Jest dobrze, a powiedziałbym więcej że głowa jest bardzo dobra i bardzo ładna. Troszeczkę jednak teksturka uszu mogłaby być bardziej dopracowana, bo wydaje się także lekko naciągnięta. Aha i ubierz ją jakoś, żeby na forum zgorszenia nie siać ;) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się