Posted January 16, 200520 yr witam. jestem poczatkujacym "3d maksiakiem" wiec prosze o wyrozumialosc :D chodzi mi o to ze zrobilem prosta animacje z elementami super spray i swiatlami omni (omni lelata nad super spray). nie wiem jak zrobic zeby np. omni1 swiecilo od 1 do 50 klatki, omni2 od 51 do 100 itd. w dope sheet niby jest ustawione dobrze i powinno tak swiecic ale swiatla sa widoczne caly czas na scenie.
January 17, 200520 yr No nie może być ustawione dobrze jak nie działa; Omni1 - 1klatka -multiplier1, 50 klatka -multiplier1 , klatka 51-multiplier0. I tak samo dla Omni2 i nie ma siły, żeby nie działało.
January 18, 200520 yr No nie może być ustawione dobrze jak nie działa; Omni1 - 1klatka -multiplier1, 50 klatka -multiplier1 , klatka 51-multiplier0. I tak samo dla Omni2 i nie ma siły, żeby nie działało. chodzi o to ze swiatelka maja dodany kontroler "noise float" o wartosic 1,8. linie animacji dla poszcególnych swiatel sa ustawione dobrze (tzn. omni1 od 0-50) itd. mimo to swiatla swieca caly czas (a raczej mrygaja :D)
January 18, 200520 yr stary a co mają robić skoro dodałeś noise, oczywista że będą mrygać...zrób tak jak streaker napisał...to najprostszy i najlepszy sposób...
January 18, 200520 yr Już mam, dajesz sobie tego noise float, potem z górnego menu w curve editor wybierasz controller, collapse controller i przkształcasz go w linear float, no a potem to już wiadomo.
January 19, 200520 yr dalo sie to zrobic jeszcze prosciej. troszke poeksperymentowalem i wystarczylo w parametrach "noise controller" dla kazdego smiatla ustawic "ramp in" i "ramp out" na 1 :D dzieki za pomoc.
January 19, 200520 yr no, ustawiasz w klatce 0 ustaw na wartosc 1 , potem przewin do klatki np. 50 i ustaw na 0 (wart omni). (walnij keya , caly czas masz wlaczony animate - klawisz - duzy na dole :D )
January 19, 200520 yr no, ustawiasz w klatce 0 ustaw na wartosc 1 , potem przewin do klatki np. 50 i ustaw na 0 (wart omni). (walnij keya , caly czas masz wlaczony animate - klawisz - duzy na dole :D ) Oj, nie czytamy uważnie, gościu pisze, że ma ustawione noise float, a wtedy tak sie nie da. :p
Create an account or sign in to comment