Gość Tanatos Napisano 16 Styczeń 2005 Share Napisano 16 Styczeń 2005 witam. jestem poczatkujacym "3d maksiakiem" wiec prosze o wyrozumialosc :D chodzi mi o to ze zrobilem prosta animacje z elementami super spray i swiatlami omni (omni lelata nad super spray). nie wiem jak zrobic zeby np. omni1 swiecilo od 1 do 50 klatki, omni2 od 51 do 100 itd. w dope sheet niby jest ustawione dobrze i powinno tak swiecic ale swiatla sa widoczne caly czas na scenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 17 Styczeń 2005 Share Napisano 17 Styczeń 2005 No nie może być ustawione dobrze jak nie działa; Omni1 - 1klatka -multiplier1, 50 klatka -multiplier1 , klatka 51-multiplier0. I tak samo dla Omni2 i nie ma siły, żeby nie działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Tanatos Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 No nie może być ustawione dobrze jak nie działa; Omni1 - 1klatka -multiplier1, 50 klatka -multiplier1 , klatka 51-multiplier0. I tak samo dla Omni2 i nie ma siły, żeby nie działało. chodzi o to ze swiatelka maja dodany kontroler "noise float" o wartosic 1,8. linie animacji dla poszcególnych swiatel sa ustawione dobrze (tzn. omni1 od 0-50) itd. mimo to swiatla swieca caly czas (a raczej mrygaja :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 stary a co mają robić skoro dodałeś noise, oczywista że będą mrygać...zrób tak jak streaker napisał...to najprostszy i najlepszy sposób... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 Tak tylko, chodzi o to, że mają mrugać, a potem sie wygasić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 Już mam, dajesz sobie tego noise float, potem z górnego menu w curve editor wybierasz controller, collapse controller i przkształcasz go w linear float, no a potem to już wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Tanatos Napisano 19 Styczeń 2005 Share Napisano 19 Styczeń 2005 dalo sie to zrobic jeszcze prosciej. troszke poeksperymentowalem i wystarczylo w parametrach "noise controller" dla kazdego smiatla ustawic "ramp in" i "ramp out" na 1 :D dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 19 Styczeń 2005 Share Napisano 19 Styczeń 2005 no, ustawiasz w klatce 0 ustaw na wartosc 1 , potem przewin do klatki np. 50 i ustaw na 0 (wart omni). (walnij keya , caly czas masz wlaczony animate - klawisz - duzy na dole :D ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 19 Styczeń 2005 Share Napisano 19 Styczeń 2005 no, ustawiasz w klatce 0 ustaw na wartosc 1 , potem przewin do klatki np. 50 i ustaw na 0 (wart omni). (walnij keya , caly czas masz wlaczony animate - klawisz - duzy na dole :D ) Oj, nie czytamy uważnie, gościu pisze, że ma ustawione noise float, a wtedy tak sie nie da. :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się