Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ma problem z animacją reki. Wsadziłem w nią kości, i wszystko połączyłem. Użyłem modyfikatora phisichle (nazwa może być podobna) I wszystko było by fajnie, gdyby końcówki palców też się poruszały.

Za jakiś czas podam obrazki.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 952
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie masz problemow z animacja, tylko ze Skinningiem.

Osobiscie zamienilbym Physique na Skin i uzyl Paint Weights. Od biedy mozesz sie bawic Envelopesami (takze w Physique), ale przy dloni cienko to widze (zakladam, ze uzywasz klasycznego szkieletu).

Napisano

Jak używasz psychique to kosci powinny przy nakładaniu modyfikatora troche wystawać za obiekt.

Napisano

no niestety to jest minus. Nie wiem czemu ale psyhique nie "widzi" ostatnich kości w chierarchji. Ja to omijam w taki sbosób, że do stattnich kości podłanczam np.dumy

Napisano

na szybko - przesuń reke, zobacz co "zostaje w tyle" i z pozycji vertexów dołącz do odpowiedniej kosci

Napisano
  • Autor

To chyba kumam o co w tym chodzi muszę ostatnią kość wysawić lekko po za skórą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności