Napisano 17 Styczeń 200520 l Ma problem z animacją reki. Wsadziłem w nią kości, i wszystko połączyłem. Użyłem modyfikatora phisichle (nazwa może być podobna) I wszystko było by fajnie, gdyby końcówki palców też się poruszały. Za jakiś czas podam obrazki.
Napisano 17 Styczeń 200520 l Nie masz problemow z animacja, tylko ze Skinningiem. Osobiscie zamienilbym Physique na Skin i uzyl Paint Weights. Od biedy mozesz sie bawic Envelopesami (takze w Physique), ale przy dloni cienko to widze (zakladam, ze uzywasz klasycznego szkieletu).
Napisano 17 Styczeń 200520 l Jak używasz psychique to kosci powinny przy nakładaniu modyfikatora troche wystawać za obiekt.
Napisano 18 Styczeń 200520 l no niestety to jest minus. Nie wiem czemu ale psyhique nie "widzi" ostatnich kości w chierarchji. Ja to omijam w taki sbosób, że do stattnich kości podłanczam np.dumy
Napisano 19 Styczeń 200520 l na szybko - przesuń reke, zobacz co "zostaje w tyle" i z pozycji vertexów dołącz do odpowiedniej kosci
Napisano 20 Styczeń 200520 l Autor To chyba kumam o co w tym chodzi muszę ostatnią kość wysawić lekko po za skórą...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto