Ardeni Napisano 17 Styczeń 2005 Share Napisano 17 Styczeń 2005 Ma problem z animacją reki. Wsadziłem w nią kości, i wszystko połączyłem. Użyłem modyfikatora phisichle (nazwa może być podobna) I wszystko było by fajnie, gdyby końcówki palców też się poruszały. Za jakiś czas podam obrazki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 17 Styczeń 2005 Share Napisano 17 Styczeń 2005 Nie masz problemow z animacja, tylko ze Skinningiem. Osobiscie zamienilbym Physique na Skin i uzyl Paint Weights. Od biedy mozesz sie bawic Envelopesami (takze w Physique), ale przy dloni cienko to widze (zakladam, ze uzywasz klasycznego szkieletu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 17 Styczeń 2005 Share Napisano 17 Styczeń 2005 Jak używasz psychique to kosci powinny przy nakładaniu modyfikatora troche wystawać za obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 no niestety to jest minus. Nie wiem czemu ale psyhique nie "widzi" ostatnich kości w chierarchji. Ja to omijam w taki sbosób, że do stattnich kości podłanczam np.dumy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sartr Napisano 19 Styczeń 2005 Share Napisano 19 Styczeń 2005 na szybko - przesuń reke, zobacz co "zostaje w tyle" i z pozycji vertexów dołącz do odpowiedniej kosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2005 To chyba kumam o co w tym chodzi muszę ostatnią kość wysawić lekko po za skórą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się