Big Foot Napisano 19 Styczeń 2005 Napisano 19 Styczeń 2005 Witam. Ponownie startuje w bitwie, ale tym razem troche w innym celu. Ta bitwa będzie dla mnie bitwą nie z innymi, ale ze sobą. Mam zamiar przełamać swoje opory przed renderingiem, texturowaniem i oświetlaniem scen, oraz doprowadzić w końcu jakiś projekt do końca, obojętnie jak brzydki miałby być efekt końcowy. Mój pomysł zapomnianego miejsca jest to wyspa z piękną plażą i lasem, piękny słoneczny dzień i jakże kontrastujący wrak statku na brzegu. Nie wiem jeszcze do końca czy chce zrobić żaglowiec, czy jakiś statek z naszych czasów. Zamieszczam szkic który ma mniej-więcej (raczej mniej :P) oddać jak będzie całość wyglądała.
arcade Napisano 19 Styczeń 2005 Napisano 19 Styczeń 2005 No, szkic na razie wymiata... :P Poważnie, nic nie widac, zrób sobie lepszy koncept, dobrze ci radzę, bo jak na tym masz zamiar się oprzec... To tródno będzie. Ale powodzenia!
lpshinoda Napisano 19 Styczeń 2005 Napisano 19 Styczeń 2005 pomysl wydaje sie ciekawy, czekamy na pierwsze aktualizacje dotyczace projektu
Leru Napisano 19 Styczeń 2005 Napisano 19 Styczeń 2005 Big Foot -> dobrze podejście, bitwy dają dużo jeśli chodzi o umiejętności :) powodzenia i wutamy wśród walczących
Big Foot Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Napisano 20 Styczeń 2005 pierwszy obrazek statku. dziób do przebudowy, ale rufa chyba zostanie
Big Foot Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Napisano 20 Styczeń 2005 Ponieważ jestem chwilowo zdegradowany na laptopa mmx 233mhz 64mbRam, to updady nie będą za często. Ale powiem, że Rhino chodzi naprawde bardzo dobrze na tym sprzęcie (ten kadłub na nim zrobiłem), ale maxa nawet nie prubuje zainstalować :P
Anibal Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 pomysł wydaje mi się ciekawy, sam kiedyś miałem taki w założeniach;) Najpierw proponowałbym zająć się wyspą a nie szczgólikiem w postaci łódki... no i powodzenia...
Leru Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 Big Foot -> ciekawa kolejność. Anibal wydaje mi się, że słusznie radzi.
Big Foot Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Napisano 20 Styczeń 2005 zacząłem od statku z 2 powodów: 1. nie wiem czy nie umiescić wrau na pierwszym planie koncept jest dość luźny 2. na tym, sprzęcie co chwilowo dysponuje działa tylko rhino :] wiec poly chwilowo odpadają
Big Foot Napisano 22 Marzec 2005 Autor Napisano 22 Marzec 2005 Po dłuuuuuuuuugiej przerwie powróciłem do bitwy, i zmieniłem koncept. daje szybki rendering z mniej więcej miejsca gdzie będize kamera. W tle będzie więcej skałek. Widać będzie na dole obrazka kawałek łodzi wiosłowej, którą widz ucieka od rozbitego statku nad którym lata smok, lub inne coś. Pogoda będzie dość słoneczna, lecz wietrzna.
Big Foot Napisano 25 Marzec 2005 Autor Napisano 25 Marzec 2005 zainspirowany książką "Dysk" Terrego Pratchetta, a konkretniej sceną walki ze smokami na statku, dodam smoka latającego nad wrakiem. Początek prac.
Big Foot Napisano 25 Marzec 2005 Autor Napisano 25 Marzec 2005 Koniec robienia głowy, W paszczy ma zęby i język. łącznie 20tyś poly
lpshinoda Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 cienko, pokaż siatkę, głowa jest chyba trochę za płaska, wygląda jakby zeżarł kilo cytryny pozdro
JunioR Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 ta glowa wydaje mi sie troszke za cienka no i siatke pokaz.
Rekomendowane odpowiedzi