arturro Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Witajcie, chcialem Wam pokjazac swoja prace na Grand Space Opere 3d. Jestem raczej poczatkujacy(to moja 2 praca nie liczac tutoriali), wiec prosze o w maire mozliwosci konstruktywne pojechanie po obrazku:) Strzelajcie uwagami i poradami, bede wdzieczny. Chaos byl celowy na obrazku, ale chyba przesadzilem i nieumiejetnie go wykorzystalem... no i witajcie na forum, jest jakis chrzest dla "nowych":)? link: http://www.cgnetworks.com/challenge/grandspaceopera/view_entries.php?challenger=4587 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonKichot Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 masz człowieku zdrowie :P ile to robiłeś ? co do grafiki to bardzo mi się podoba nic dodać nic ująć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baton Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Taaa... to mi nie wyglada na jedna prace i kilka tutkow ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
leander Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Witaj na forum :) Z tym cyjanem ostro przegiales. Ta sama barwa 5 metrów i 500 metrów od nas? Na pierwszy rzut oka zamiast czytelnego obrazu widzimy natłok niebiesko-zielonych plam. Przez brak rozroznienia kolorow siadla troche perspektywa powietrzna. Dopiero z kilku etapow wczesniej (boxy) zorientowalem sie w sytuacji na polu bitwy. Zreszta making of bardzo fajny, zaslugiwal na lepszy finisz ;) Ale ogolnie gratuluje, duza i pracochlonna rzecz, troche w postprodukcji zabraklo wg mnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturro Posted January 23, 2005 Author Share Posted January 23, 2005 DonKichot: no zaczalem ok 20 pazdziernika:) skecz, pomysl i modelowanko. Generalnie robilem codziennie(uczac sie przy okazji bo wiekszosc czynnosci robilem po raz pierwszy, np. UVW unwrapping). No i codziennie pare godzinek spedzilem nad tym. edit: a sama post produkcja, czyli to co widac tam na tym obrazku z warstwami to w dni cale przed deadlinem:) Baton: biore to za komplement:) Nie musisz wierzyc.. dawno temu(przed robieniem tych tutkow:)) pokazalem swoje na prawde pierwsze prace na forum 3d: http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dbb/index.php?md=topic&tid=33148&pg=1 mozesz wejsc i zobaczyc:) leander: dzieki za komentarz. Mysle ze uleglem podniecie na koniec. Tzn. zrobilem kilka obiektow z ktorych bylem zadowolony, do tego wybuch ktory mni enajbardziej nakrecil i cyba zal mi bylo to "chowac"... no ale zdobylem niezle doswiadczenie i juz wiem ze lepiej mniej pokazac niz za duzo:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirty Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 witam, obserwowalem na cgtalku postepy z twojej pracki i musze powiedziec, ze wyszlo calkiem fajnie, chociaz szczerze mowiac za bardzo poszedles na ilosc. ogolnie masz zdecydowanie za duzy bigos na tym obrazku ;) mysle, ze wygra praca, ktorej autor nie podszedl zbyt konwencjonalnie do tematu i nie zrobil Pol Pellenoru A.D. 3020. w calej bitwie jest pare prac, gdzie pokazane sa jednostki i ktoras z tych prac na stowe wygra. po prostu jeden osobnik nie jest w stanie dopiescic wygladu calych armii.. no ale powodzenia w glosowaniu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Noir Stein Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Jak dla mnie to zlewa się straszliwie. Ale co z tego praca w pełni oddaje klimatem GSO! I jak dla mnie to się liczy w pierwszej kolejności :) To że breja na ekranie fakt rani pracę strasznie ale i tak nie jest źle. W przyszłości popracuj nad lepszym oświetleniem i 1/2/3 planem i będzie ekstra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts