DonVito Corleone Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 Siema Postanowilem zrobic swojego pierwszego WIPa. Dotyczy on samochod o nazwie Nissan Z 432. Jest to odlschoolowy japonski samochod. Pomyslalem ze bede orginalny i zrobie cos czego jeszcze nik nie robil. A wiec na poczatek pare orginalnych fotek. A dzisiaj zapewne zrobie "apdejta", w ktorym zamieszcze "skriny" z mojej pracki. PS:nie wiem dalczego ale czasem ten samochod nazywan sie NIssan a czasami Datsun :D
curka Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 zycze powodzenia, bo to naprawde piekne autko. jak bedzie gotowy to chetnie sie przejade ;)
Knysha Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 No to nic mi nie pozostaje, jak tylko zyczyc powodzenia i wytrwalosci papa Corleone ;). Pzdr
DonVito Corleone Napisano 31 Styczeń 2005 Autor Napisano 31 Styczeń 2005 jak zapowiadalem maly (bardzo maly) apdejt okolice nadkola sa juz wymodelowany a dol dopiero robie. I mam male pytanie na obrazku 2 jest siatka a na obrazku 3 tez jest siatka :) (widzicie roznice) nie wiem jak sie pozbyc tych trojkatow...tak zebym mial na niezaznaczonym obiekcie siatke jak na obrazku 2. A drugie to jak to zrenderowac w V-ray zeby byl efekt jak na brazilu po wlaczeniu enviroment (czyli tak jak wszyscy renderuja swoje samochody)(oczywiscie bez lakieru, tylko zwykly szary mterial). Do jutra zrobie caly przod i okolice drzwi.
Neverwhere Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 Z tymi trójkątami to szukałbym w ustawieniach drivera, z którego Max (domyślam się, że korzystasz z Maxa) korzysta do renderingu we viewport'ach. Zerknij na górne menu: customize/preferences/viewport/configure driver. Głowy nie daję, że to to, ale być może... co do v-ray'a to nic nie pomogę, bo się nie znam. Powodzenia z autkiem...
sikham Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 siatka jest taka bo modelujesz w mesh przekonweruj to do poly i bedzie ok
polka dot Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 co do siatki to potwierdzam przedmowcow a co do skajlajta to wylaczasz default lights w global switches i zaznaczasz 'ovarride max's' pod gi envoirnment w zakladce envoirnment, ale powiem ze skylight w vry za dobry nie jest, o wiele ladniejsze efekty uzyskasz oswiatljac hdri ;> pozdrawiam
DonVito Corleone Napisano 1 Luty 2005 Autor Napisano 1 Luty 2005 Grrrr jestem ale malo zrobilem, znaczy chcialem wiecej ale z przednim reflektorem sie meczylem...pare godzin ale i tak nic nie wyszlo jakis zly dzien mam bo nic mi nie wychodzi sproboje jutro. moze zrobie wersje zabudowana taka jak na obrazku. Do tego daje skriny z tego co zrobilem, nie wiem dlaczego ale jak chce zrobic rendera w v-ray i robie wszystko jak mi napsales kome to mam caly czarny ekran, sproboje jeszcze z mapa HDRI. No to narazie tyle. PS:Czy oplaca sie sciagac darmowa wersje v-ray, czy lepiej demo....?
Bubu Napisano 2 Luty 2005 Napisano 2 Luty 2005 Wybrałeś spoko modeli (nissany z serii Z :) Tylko wydaje mi się ze troszeczkę nie tak dałeś jednego z chamferów (rysunek poniżej--> to co na czerwono to chyba tak właśnie powinno być, ale nie jestem pewien bo może to jakiś inny model ;) POwodzenia i POozdro :D Czekam na więcej
DonVito Corleone Napisano 2 Luty 2005 Autor Napisano 2 Luty 2005 no masz racje juz poprawilem..ale musze powiedziec ze moje blueprintsy roznia sie troche od tych obrazkow, niewiele ale troche. Jednak proboje wzorowac sie na obrazkach z bialym samochodem. POzniej dam jakiegos apdejta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się