Skocz do zawartości

Sin City - Marv


Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Kreska_
Napisano

a zrobiłem sobie takiego Marva z Sin City (jak ktoś nie czytał gorąco polecam, super komiks), głowa nie jest niestety w 100% zgodna z oryginałem ale trudno było mi wymodelować postać która (jak to w komiksach) jest na każdym obrazku troche inna. Chodziło mi głównie o technike b&w i klimat, co o tym sądzicie??

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość _Kreska_
Napisano

Sory że dwa takie same tematy sie pokazały ale wywali mi że chce za duży obrazek umieścić więc po zminiejszeniu wklepałem jeszcze raz a tu prosze...

 

Jak to mozliwe to bardzo prosze o usunięcie jednego z tych tematów.

Napisano

ladne...widac ten klimat komiksowy:)))...a jak to zorbiles? tam material jest reflect czy moze duzy glosines?? i potem zmenione na b/w ...

 

pozdr[piwo]

Gość _Kreska_
Napisano

Materiał to Brazil Toon (czrny cały:)), z glossines na 21 ustawionym. Do tego 2 dosyć mocne światła z lewej i prawej strony.

Gość _Kreska_
Napisano

hmmm, nie pamietam dokładnie ale coś koło 30-40 min, na athlonie 1800, 640 ramu. Ustawienia Brazila standartowe oprócz samplingu który dałem na P3.

Jak jesteś ciekaw dokładnego czasu to moge jeszcze raz zrenderować ale dopiero po 17 :(

Gość _Kreska_
Napisano

nie mam fiokowego pojęcia dlaczego tak długo, wygląda to tak że na początku (zaczynam od środka) leci całkiem szybko a później jakby sie zapycha. Teraz robie eksperymenty na szybszym kompie (i troche zmienionym modelu) wiec będe znał dokładny czas. A, no i przy zwiekszeniu samplingu z P1, P2 do P3 strasznie czas się wydłuża

Gość _Kreska_
Napisano

a taki renderowal mi sie na 2xXeon 2,66 1GB Ramu równiutko 20min, 32sec




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności