rudi_88 Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 Postać 3d:LISZ Jest to moja pierwsza poważna pracka po miesiącu przerabiania różnych tutków.Aktualnie dorabiam mu jeszcze płaszcz.
blood_brother Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 Jak dla mnie to jest troche za szeroki. A tak po za tym to wiekszych bledow nie widze. Czekam na update'y.
Archangel Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 Witam nowego usera ! ehhh no nie jest zle :) oczywiscie z plaszczem bedzie znacznie ciekawiej...co do uwag.. 1. jest troche moze nawet bardziej niz troche antyanatomiczny. zebra po to sa zeby chronic a nie odslanic dlatego IMHO klatka piersiowa powinna sie z przodu zamykac. Miednica tez troszke dziwna 2. kosci ma jak zapalki zdecydowanie z cienkie szcegolnie rece... 3. nie wiem czy nie jest troche za bardzo wszerz...
Piotr Dobosz Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 strasznie niewymiarowy:( ale jak na pierwsza pracke to calkiem oki:) pozdrawiam
rudi_88 Napisano 5 Luty 2005 Autor Napisano 5 Luty 2005 1. jest troche moze nawet bardziej niz troche antyanatomiczny. zebra po to sa zeby chronic a nie odslanic dlatego IMHO klatka piersiowa powinna sie z przodu zamykac. Miednica tez troszke dziwna Ale to nie jest człowiek tylko nieumarły i tak ma byc. Tutaj jest wstepny renderik z płaszczem jutro go pewnie skończe.
blood_brother Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 Nie wazne ze jest to nieumarly. Nieumarly powstaje z zywego (po drodze umarlego:)) a nie znajdziesz nic zywego co ma "otwarta" klatke piersiowa. Mowimy tu oczywiscie o istotach majacych szkielet:) Co do plaszczyka to proponuje go jakims symulatorem tkanin potraktowac.
Orion Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 Z przodu klp jest takie coś jak mostek i obojętnie czy żywy czy umarły ożywiony to to raczej posiada. No chyba że dasz do klatki coś co ją rozpiera od środka (jakiś stwór :D)
rudi_88 Napisano 5 Luty 2005 Autor Napisano 5 Luty 2005 Żywy nie ma tez rogów na twarzy i zdeformowanej szczęki, ale mniejsza o to. Co do plaszczyka to proponuje go jakims symulatorem tkanin potraktowac. Jaki bys zaproponował, bo reactor cloth mnie nie zadowala.
blood_brother Napisano 5 Luty 2005 Napisano 5 Luty 2005 Simcloth, ClothFX. Pewnie sa jeszcze inne ale nie znam.
Gheed Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 http://www.wizards.com/dnd/images/MM35_gallery/MM35_PG167.jpg Spróbuj mu dodać jakichś szczegółów. Poza tym jest rzeczywiście za szeroki.
blopy Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 "lisz" i "nieumarly" powiadasz. jesli to ma byc lisz z w3 to nie wroze mu przyszlosci :P. jesli nie, to moze cos z tego bedzie. pozdro
rudi_88 Napisano 15 Luty 2005 Autor Napisano 15 Luty 2005 W związku z awarią kompa mój lisz przepadł na zawsze :( Ale zaczynam tworzyć opancerzonego kamaza który niedługo zaprezentuje.
wesoledi Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 szkoda.. ale zawsze mozesz zaczac od nowa :) to jest lich a nie lisz :) przynajniej z ang ;) co do poprawnosci obrazka... niestety nie masz racji... lich to jest ozywiony szkielet potrafiacy wladac magia a szkielet ma mostek tak czy siak :) rozumiem ze prosciej zrobic bez mostka ale to juz wtedy nie to samo :) klatka piersiowa traci swoja wlasnosc i staje sie bezuzyteczna :) tu masz kilka refekrek: http://www.mageknight.cz/galerie/rhox/lich.gif http://www.blizzard.com/images/war3/conceptart/lich-large.jpg http://www.t4cbible.com/maps/bck/lich.jpg a tu szkielet: http://www.drawingfundamentals.com/spring02online/skeleton-brad.JPG http://calethix.com/artgal/images/skeleton.jpg http://www.geocities.com/auburngirl71/skeleton.GIF
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się