Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No dobrze zakładam tego wipa z nadzieją że dostane tu dużo porad , sugestii no i wogule :D

ok, no to pierwszy render

Pewnie jest jak zwykle duuuuuużo błędów, ale napewno mniej niż wczoraj:D

prelude.jpg

siatka.jpg

bok.jpg

dsfsdfsdfsdf.jpgTen obrazek będzie się zmieniać w zależności od postępu pracy.

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm no teraz jak znowu ci zaznacze błędy to znowu sie bany posypią ;) a tak na serio to jest zdecydowany postęp w stosunku do mc'laren'a czy jak to sie pisze- na pierwszym renderku jest git, na tych od przodu juz widac bugi - maska, i zdecydowanie okolice nadkola ;) pozdro i powodzenia i obys tym razem wytrwał mimo wszystko.

Napisano
  • Autor

coś tam poprawiłem na nadkolu , ale jeszcze musze pogrzebać ;] MAska jeszcze nie do końca

poprawa.jpgpoprawa.jpgJak byś był tak miły hindus to zaznacz mi błędy:D

Napisano

na tym ujęciu mało widać ale coik jest do poprawki imo.

poprawa9wf.jpg

1 - mysle ze w tym miejscu za płaskie przejście tego łuku

2 - nei wiem jak w orginale ale jakbys troszke jeszcze pod ostrzył ;) co nie znaczy ze jest zle

no i pare małych bugów tak jak zaznaczone , pozdro i poprawiaj i dawaj update :D

Napisano
  • Autor

błędy poprawione, i mały updejt :)

PS: Ech, widze że zainteresowanie wątkiem jest ogromne:(

Napisano
  • Autor

Dzięki hidus i kome za komentarze:)

kome: chyba są takie jak w oryginale. Takie mam blueprinty.

Napisano
  • Autor

Następny update, wiem że teraz pojawiło się sporo błędów - będe je poprawiać:) Oceniajcie.

Napisano
  • Autor

Długo nie było updatów, ale niestety szkoła się zaczęła, więc będą rzadko:( Ale udało mi się coś poskrobać przy nim.

Sickiziu:Chyba jednak to jest rocznik '91 - moje blueprinty - http://www.3dfinlay.net/gallery/album95/prelude_1991

 

ok, a teraz rendery. Lakier i wogóle materiały to wersja beta(z texturowania jestem taki sam jak z modelowania:/). Nie zwracajcie uwagi co jest za oknami:P

 

Tutaj są wersje z rozdzielczością 4000x3800, żeby było lepiej widać błędy:)

lakier

model

PS: Czekam na oceny i porady

Napisano

Temat super, wybrales autko ktore ma swoja historie... To chyba najbardziej udana wersja z wszystkich kolejnych modeli. Jest troszke pracy przed toba, bede tu zagladal i obserwowal postepy... Puki co, bryla mysle ok - aczkolwiek jest pare niedociagniec. Ale nie przejmuj sie - wszyscy uczymy sie na wlasnych (niestety) bledach. Tak trzymac!

Napisano

1 kólka to tam są bugi

2 linie >> wydaje mnie sie ze powinieneś bardziej je dopasować bo po cieniach widać ze raczej nie jest tam tak jak powinno być ( w jednej lini)

3 ja w sumie dopiero tez zaczynam modelowac wiec moge się mylić ;)

Napisano
  • Autor
Temat super, wybrales autko ktore ma swoja historie...

Właśnie dlatego je wybrałem, to jedno z moich ulubionych autek;)

GRIFI:Dzięki!! Właśnie dzięki temu będe mógł ulepszyć swój model - jak będe wiedział gdzie są błędy:)

Szczupal:Cieszę się że komuś podoba się mój materiał:)(ja uważam że jest do kitu:()Ale prosze.To zwykły materiał Standard, w ShaderBasicParameters --> Multi-Layer, Diffuse -->RGB 255, 255, 255, Diffuse level 40, FirstSpecularLayer-->Color-->RGB 255, 0, 0, Level-->150, Glossiness->75,SecondSpecularLayer-->Color-->RGB 255, 255, 255, level-->75, glossiness-->35, w maps reflection, mapa falloff:)

Pozdro,

acre117

PS: Jak ktoś widzi bugi, to proszę, żeby je zaznaczył:)

Napisano
  • Autor

Długo nie było updejtóe, ale nie mogę ze szkołą się wyrobić;( Bardzo mało w nim ruszałem, ale mam problem. Jak widać kompletnie nie potrafie świateł zrobić, chodzi mi o modeling. Jak najlepiej je zrobić? Proszę o rady

PS: Zmieniłem lakier.

preludeup.jpg

prelude_lakkk.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności