Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No dobrze zakładam tego wipa z nadzieją że dostane tu dużo porad , sugestii no i wogule :D

ok, no to pierwszy render

Pewnie jest jak zwykle duuuuuużo błędów, ale napewno mniej niż wczoraj:D

prelude.jpg

siatka.jpg

bok.jpg

dsfsdfsdfsdf.jpgTen obrazek będzie się zmieniać w zależności od postępu pracy.

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm no teraz jak znowu ci zaznacze błędy to znowu sie bany posypią ;) a tak na serio to jest zdecydowany postęp w stosunku do mc'laren'a czy jak to sie pisze- na pierwszym renderku jest git, na tych od przodu juz widac bugi - maska, i zdecydowanie okolice nadkola ;) pozdro i powodzenia i obys tym razem wytrwał mimo wszystko.

Napisano

coś tam poprawiłem na nadkolu , ale jeszcze musze pogrzebać ;] MAska jeszcze nie do końca

poprawa.jpgpoprawa.jpgJak byś był tak miły hindus to zaznacz mi błędy:D

Napisano

na tym ujęciu mało widać ale coik jest do poprawki imo.

poprawa9wf.jpg

1 - mysle ze w tym miejscu za płaskie przejście tego łuku

2 - nei wiem jak w orginale ale jakbys troszke jeszcze pod ostrzył ;) co nie znaczy ze jest zle

no i pare małych bugów tak jak zaznaczone , pozdro i poprawiaj i dawaj update :D

Napisano

Długo nie było updatów, ale niestety szkoła się zaczęła, więc będą rzadko:( Ale udało mi się coś poskrobać przy nim.

Sickiziu:Chyba jednak to jest rocznik '91 - moje blueprinty - http://www.3dfinlay.net/gallery/album95/prelude_1991

 

ok, a teraz rendery. Lakier i wogóle materiały to wersja beta(z texturowania jestem taki sam jak z modelowania:/). Nie zwracajcie uwagi co jest za oknami:P

 

Tutaj są wersje z rozdzielczością 4000x3800, żeby było lepiej widać błędy:)

lakier

model

PS: Czekam na oceny i porady

Napisano

Temat super, wybrales autko ktore ma swoja historie... To chyba najbardziej udana wersja z wszystkich kolejnych modeli. Jest troszke pracy przed toba, bede tu zagladal i obserwowal postepy... Puki co, bryla mysle ok - aczkolwiek jest pare niedociagniec. Ale nie przejmuj sie - wszyscy uczymy sie na wlasnych (niestety) bledach. Tak trzymac!

Napisano

1 kólka to tam są bugi

2 linie >> wydaje mnie sie ze powinieneś bardziej je dopasować bo po cieniach widać ze raczej nie jest tam tak jak powinno być ( w jednej lini)

3 ja w sumie dopiero tez zaczynam modelowac wiec moge się mylić ;)

Napisano
Temat super, wybrales autko ktore ma swoja historie...

Właśnie dlatego je wybrałem, to jedno z moich ulubionych autek;)

GRIFI:Dzięki!! Właśnie dzięki temu będe mógł ulepszyć swój model - jak będe wiedział gdzie są błędy:)

Szczupal:Cieszę się że komuś podoba się mój materiał:)(ja uważam że jest do kitu:()Ale prosze.To zwykły materiał Standard, w ShaderBasicParameters --> Multi-Layer, Diffuse -->RGB 255, 255, 255, Diffuse level 40, FirstSpecularLayer-->Color-->RGB 255, 0, 0, Level-->150, Glossiness->75,SecondSpecularLayer-->Color-->RGB 255, 255, 255, level-->75, glossiness-->35, w maps reflection, mapa falloff:)

Pozdro,

acre117

PS: Jak ktoś widzi bugi, to proszę, żeby je zaznaczył:)

Napisano

Długo nie było updejtóe, ale nie mogę ze szkołą się wyrobić;( Bardzo mało w nim ruszałem, ale mam problem. Jak widać kompletnie nie potrafie świateł zrobić, chodzi mi o modeling. Jak najlepiej je zrobić? Proszę o rady

PS: Zmieniłem lakier.

preludeup.jpg

prelude_lakkk.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności