acre117 Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 No dobrze zakładam tego wipa z nadzieją że dostane tu dużo porad , sugestii no i wogule :D ok, no to pierwszy render Pewnie jest jak zwykle duuuuuużo błędów, ale napewno mniej niż wczoraj:D Ten obrazek będzie się zmieniać w zależności od postępu pracy.
Hindus Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 hmm no teraz jak znowu ci zaznacze błędy to znowu sie bany posypią ;) a tak na serio to jest zdecydowany postęp w stosunku do mc'laren'a czy jak to sie pisze- na pierwszym renderku jest git, na tych od przodu juz widac bugi - maska, i zdecydowanie okolice nadkola ;) pozdro i powodzenia i obys tym razem wytrwał mimo wszystko.
acre117 Napisano 6 Luty 2005 Autor Napisano 6 Luty 2005 coś tam poprawiłem na nadkolu , ale jeszcze musze pogrzebać ;] MAska jeszcze nie do końca Jak byś był tak miły hindus to zaznacz mi błędy:D
Hindus Napisano 6 Luty 2005 Napisano 6 Luty 2005 na tym ujęciu mało widać ale coik jest do poprawki imo. 1 - mysle ze w tym miejscu za płaskie przejście tego łuku 2 - nei wiem jak w orginale ale jakbys troszke jeszcze pod ostrzył ;) co nie znaczy ze jest zle no i pare małych bugów tak jak zaznaczone , pozdro i poprawiaj i dawaj update :D
acre117 Napisano 7 Luty 2005 Autor Napisano 7 Luty 2005 błędy poprawione, i mały updejt :) PS: Ech, widze że zainteresowanie wątkiem jest ogromne:(
polka dot Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 no nawet niezle musze powiedziec ale nie wiem czy te swiatla sa takie same jak w oryginale ;) powodzenia
acre117 Napisano 9 Luty 2005 Autor Napisano 9 Luty 2005 Dzięki hidus i kome za komentarze:) kome: chyba są takie jak w oryginale. Takie mam blueprinty.
acre117 Napisano 11 Luty 2005 Autor Napisano 11 Luty 2005 Następny update, wiem że teraz pojawiło się sporo błędów - będe je poprawiać:) Oceniajcie.
mentaller Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 bugi sam wiesz jakie są, pracuj wytrwale a bedą z tego efekty...
Sickiziu Napisano 20 Luty 2005 Napisano 20 Luty 2005 a to nie jest przypadkiem rocznik '93? rocznik '91 to total kant
acre117 Napisano 21 Luty 2005 Autor Napisano 21 Luty 2005 Długo nie było updatów, ale niestety szkoła się zaczęła, więc będą rzadko:( Ale udało mi się coś poskrobać przy nim. Sickiziu:Chyba jednak to jest rocznik '91 - moje blueprinty - http://www.3dfinlay.net/gallery/album95/prelude_1991 ok, a teraz rendery. Lakier i wogóle materiały to wersja beta(z texturowania jestem taki sam jak z modelowania:/). Nie zwracajcie uwagi co jest za oknami:P Tutaj są wersje z rozdzielczością 4000x3800, żeby było lepiej widać błędy:) lakier model PS: Czekam na oceny i porady
maritim Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Temat super, wybrales autko ktore ma swoja historie... To chyba najbardziej udana wersja z wszystkich kolejnych modeli. Jest troszke pracy przed toba, bede tu zagladal i obserwowal postepy... Puki co, bryla mysle ok - aczkolwiek jest pare niedociagniec. Ale nie przejmuj sie - wszyscy uczymy sie na wlasnych (niestety) bledach. Tak trzymac!
GRIFI Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 1 kólka to tam są bugi 2 linie >> wydaje mnie sie ze powinieneś bardziej je dopasować bo po cieniach widać ze raczej nie jest tam tak jak powinno być ( w jednej lini) 3 ja w sumie dopiero tez zaczynam modelowac wiec moge się mylić ;)
Szczupal Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Siema nie wiem dlaczego ale strasznie mi sie podoba twoj lakier jak go zrobiles ??
acre117 Napisano 21 Luty 2005 Autor Napisano 21 Luty 2005 Temat super, wybrales autko ktore ma swoja historie... Właśnie dlatego je wybrałem, to jedno z moich ulubionych autek;) GRIFI:Dzięki!! Właśnie dzięki temu będe mógł ulepszyć swój model - jak będe wiedział gdzie są błędy:) Szczupal:Cieszę się że komuś podoba się mój materiał:)(ja uważam że jest do kitu:()Ale prosze.To zwykły materiał Standard, w ShaderBasicParameters --> Multi-Layer, Diffuse -->RGB 255, 255, 255, Diffuse level 40, FirstSpecularLayer-->Color-->RGB 255, 0, 0, Level-->150, Glossiness->75,SecondSpecularLayer-->Color-->RGB 255, 255, 255, level-->75, glossiness-->35, w maps reflection, mapa falloff:) Pozdro, acre117 PS: Jak ktoś widzi bugi, to proszę, żeby je zaznaczył:)
Szczupal Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 ja widze ale pokaze ci jutro dopoiero .. pozdro ..
acre117 Napisano 28 Luty 2005 Autor Napisano 28 Luty 2005 Długo nie było updejtóe, ale nie mogę ze szkołą się wyrobić;( Bardzo mało w nim ruszałem, ale mam problem. Jak widać kompletnie nie potrafie świateł zrobić, chodzi mi o modeling. Jak najlepiej je zrobić? Proszę o rady PS: Zmieniłem lakier.
Gość Vilk Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Ja widze jeden bug mianowicie Honda Prelude IV gen. była produkowana od 1992 roku. Do konca 1991 byla Honda Prelude III gen. link do fotek http://www.honda.gda.pl/modules.php?set_albumName=pryw_vilk&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Czyli ty robisz model Prelude IV gen. produkowanej od 1992 roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się