Napisano 9 Luty 200520 l Witam i życze powodzenia. Otwory robiłeś booleanem czy w inny nieznany mi sposób?:)
Napisano 9 Luty 200520 l No się zrobiło z PSP teraz. Na razie nie ma co oceniać, więc hindus do tej pory rządzi :D. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Napisano 10 Luty 200520 l imo przyciski nie powinny wystawać tak mocno :P ale łądnei ci idzie - możęsz pokazać siatke ?
Napisano 10 Luty 200520 l narazie nie ma co zbytnio oceniać ale fanie przyciski wyglądają powodzenia!
Napisano 10 Luty 200520 l Autor wglebienie na krzyzak gotowe ( kilka miejsc do korekty ale juz jest ok ) on wystaje dosc znacznie do gory wyzej jak w padzie do ps.... siatka jest paskudna bo najpierw booleanem wycinalem dziury pozniej troche poprawialem zeby nie bylo widac baboli w renderze
Napisano 10 Luty 200520 l no no no ladne te przyciski... tylko troche nie za przezroczyste ?? nie wiem bo nie mam pod reka PS'a ale tak mi sie wydaje :)
Napisano 23 Kwiecień 200520 l Autor chwilka wolnego troszku dorobilem nie czepiajcie sie bugow poprawie :)
Napisano 23 Kwiecień 200520 l tak na przyszlosc co do dofa, nigdy by nie powstal przy tak malej ogniskowej, bo im wieksza ogniskowa tym wiekszy dof :> a tu prawie ze user view a konsokla bardzo fajna :D
Napisano 23 Kwiecień 200520 l no fajnie ci to idzie, ale jak renderujesz to moglbys wylaczyc user view, pzdr
Napisano 23 Kwiecień 200520 l Autor dof ps-wy zeby wasza uwaga nie skupiala sie na niedokonczonej prawej stronie z dziura pod przyciskami a to nie user wiew tylko perspective ale tak jakos wyszlo z nastepnym updatem wrzuce z kamery zeby nie bylo :P
Napisano 23 Kwiecień 200520 l Autor osobiscie robie w cs-ie a jak: kopuje warstwe dodaje do niej gaussian blur pozniej wymazuje te czesc ktora ma byc osta duzym brushem z rozmytymi krawedziami i niskim opacity
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto