Napisano 27 Kwiecień 200321 l Mam mały problem z jakością hdri. Mianowicie dlaczego pojaiwają mi się takie kropki na lakierze??:mad: Nie rozumiem tego. Image sampling mam ustawiony na 1/2 (próbowałem na innych i tesh dupa :()Nie wiem jak ustawic obcje brazila moze mapy hdri zeby było w porządku ratunku!![urwanie glowy]
Napisano 27 Kwiecień 200321 l Problem nie tkwi chyba w image sampling tylko w tych usatawieniach od GI - sample rate i sec rate. Ja jak renderowałem ferrari to chyba pierwsze na 25 było a drugie na 7 ale strasznie długo to trwało:P.
Napisano 27 Kwiecień 200321 l Autor a dlaczego zmienia mi kolor lakieru ?(reflection ustawione jest podajże na 4)??
Napisano 27 Kwiecień 200321 l Mapy HDRI oddziałują na kolory w scenie, więc muszą zmieniać nieco kolor lakieru!!!
Napisano 28 Kwiecień 200321 l Autor heh no dobrze. Teraz z ciekawości wziąłem car painta. Poniżej efekt. Sampling w Luma serwer ustawiłem chyba na 24/10 !! i dalej są takie kropki !! ale już tylko w miejscu gdzie odbija się plan. Może excludować tego planan w generator exclude ?(tak pisało w jakimś tam tutorialu o hdri, ale nie wiem czy to coś da :))
Napisano 28 Kwiecień 200321 l Jakie wartości ustawiłeś na szybie??? Mam z tym problem w swoim modelu i ciekawi mnie to, bo u Ciebie wyszło nieźle!! pzdrwka
Napisano 28 Kwiecień 200321 l Kiedys mialem podobny problem ,meczylem sie z tym pare godzin najwazniejsze to dobrze ustawic opcje hdri , gdy wybierasz mapke hdri pojawiaja sie opcje,ustaw tak jak na zalaczonym obrazku: a tu masz render(Shade rate 0,-3 i sampling control 30,15) a tu render na domyslnych ustawieniach plugina hdri: render podobny do twoich ps. jasnosc mapy ustawiasz w material editorze w zakladce output > RGB Level i nie zapomnij ustawic ja jako spherical environment
Napisano 29 Kwiecień 200321 l Originally posted by Aleksander Swietny pomysl, jak na to wpadles? jak sie pytalem ciebie to mi nie odpowiedziales wiec sam nad tym siedzialem... , i tak zreszta pod wzgledem uzycia hdri w scenie brazil jest do d... teraz dzialam na vrayu
Napisano 30 Kwiecień 200321 l w lumie musisz ciagle zwiekszac sampling.. ( 48/20 np.. nie wiem) albo jesli masz shade rate na -3,0 to polecam wypuscic #photons ze swiatla jakiegos rectangle i pokombinowac z search radius w photons map serwer znacznie przyspiesza render i szybciej znikaja te kropeczki.. hehehe daj Sky light w Lumie na 1 , nie wiecej bo jak zwiekszasz to dluzej bedziesz mial kropeczki zwiekszajac view i Sec rate to tak po chlopsku na konski rozum pozdro fotoas.. dzis mysle lopatologicznie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto