Triple X Napisano 27 Kwiecień 2003 Napisano 27 Kwiecień 2003 Mam mały problem z jakością hdri. Mianowicie dlaczego pojaiwają mi się takie kropki na lakierze??:mad: Nie rozumiem tego. Image sampling mam ustawiony na 1/2 (próbowałem na innych i tesh dupa :()Nie wiem jak ustawic obcje brazila moze mapy hdri zeby było w porządku ratunku!![urwanie glowy]
Lucas Napisano 27 Kwiecień 2003 Napisano 27 Kwiecień 2003 Problem nie tkwi chyba w image sampling tylko w tych usatawieniach od GI - sample rate i sec rate. Ja jak renderowałem ferrari to chyba pierwsze na 25 było a drugie na 7 ale strasznie długo to trwało:P.
Triple X Napisano 27 Kwiecień 2003 Autor Napisano 27 Kwiecień 2003 a dlaczego zmienia mi kolor lakieru ?(reflection ustawione jest podajże na 4)??
Gość User190 Napisano 27 Kwiecień 2003 Napisano 27 Kwiecień 2003 Mapy HDRI oddziałują na kolory w scenie, więc muszą zmieniać nieco kolor lakieru!!!
Triple X Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 heh no dobrze. Teraz z ciekawości wziąłem car painta. Poniżej efekt. Sampling w Luma serwer ustawiłem chyba na 24/10 !! i dalej są takie kropki !! ale już tylko w miejscu gdzie odbija się plan. Może excludować tego planan w generator exclude ?(tak pisało w jakimś tam tutorialu o hdri, ale nie wiem czy to coś da :))
Gość User190 Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 Jakie wartości ustawiłeś na szybie??? Mam z tym problem w swoim modelu i ciekawi mnie to, bo u Ciebie wyszło nieźle!! pzdrwka
YrC Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 Kiedys mialem podobny problem ,meczylem sie z tym pare godzin najwazniejsze to dobrze ustawic opcje hdri , gdy wybierasz mapke hdri pojawiaja sie opcje,ustaw tak jak na zalaczonym obrazku: a tu masz render(Shade rate 0,-3 i sampling control 30,15) a tu render na domyslnych ustawieniach plugina hdri: render podobny do twoich ps. jasnosc mapy ustawiasz w material editorze w zakladce output > RGB Level i nie zapomnij ustawic ja jako spherical environment
YrC Napisano 29 Kwiecień 2003 Napisano 29 Kwiecień 2003 Originally posted by Aleksander Swietny pomysl, jak na to wpadles? jak sie pytalem ciebie to mi nie odpowiedziales wiec sam nad tym siedzialem... , i tak zreszta pod wzgledem uzycia hdri w scenie brazil jest do d... teraz dzialam na vrayu
fotoas Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 w lumie musisz ciagle zwiekszac sampling.. ( 48/20 np.. nie wiem) albo jesli masz shade rate na -3,0 to polecam wypuscic #photons ze swiatla jakiegos rectangle i pokombinowac z search radius w photons map serwer znacznie przyspiesza render i szybciej znikaja te kropeczki.. hehehe daj Sky light w Lumie na 1 , nie wiecej bo jak zwiekszasz to dluzej bedziesz mial kropeczki zwiekszajac view i Sec rate to tak po chlopsku na konski rozum pozdro fotoas.. dzis mysle lopatologicznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się